eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
2.1هزار دنبال‌کننده
81.3هزار عکس
87هزار ویدیو
3.3هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی حجابی یعنی مخالفت صریح با دستور قرآن بی حجابی یعنی سرد کردن کانون خانوده دیگران بی حجابی یعنی خود را در ویترین هوس بازان قرار دادن. بی حجابی یعنی دوری از حضرت فاطمه علیهاالسلام. بی حجابی یعنی خون کردن دل امام زمان علیه السلام. بی حجابی یعنی به گناه انداختن جوانان و مردان بی حجابی یعنی خارج شدن از قید دین و اسلام بی حجابی یعنی زیر بار حق الناس رفتن. بی حجابی یعنی پا روی خون شهداء گذاشتن بی حجابی یعنی شاد کردن دل دشمنان دین. بی حجابی یعنی اعلام جنگ علنی با خداوند. بی حجابی یعنی در صف دشمنان خدا قرار گرفتن بی حجابی یعنی خداحافظی دائمی با امام زمان علیه السلام أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج نشر با صلوات 🌴🕯🥀🕯🌴
۲۱ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۱ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۱ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌴💎🌴باران را دوست دارم! وقتی می‌بارد، همه جا سَرَک می‌کشد نگاه نمی‌کند که چه کسی داراست و که ندار؛ رنگ و نژاد و زبان سرش نمی‌شود بر همه گیاهان می‌بارد؛ کوتاه، بلند، ضعیف، قوی؛ زمین سرسبز و خشک را فرق نمی‌گذارد. همه جا را از وجودش سرشار می‌کند. اما یک ایراد دارد و آن هم عدالت است! باران یکسان می‌بارد... تساوی، گاهی ناعادلانه است! اما الهی رحمت تو نه تنها شامل همه می‌شود، که روزیِ هرکسی هم مشخص است. تو در رحمت هم عادلی. 🌴🕯🌴بارالها، روزی که به حساب ما می‌رسی، رحمتت به عدالتت پیشی میگیرد و حق کسی ضایع نمی‌شود. به رحمتت امید دارم ای مهربان‌ترین مهربانان...‌‌ برداشتی‌ازجوشن‌کبیر 🌴🕯🥀🕯🌴
۲۱ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۱ آذر ۱۴۰۲
۲۱ آذر ۱۴۰۲
✍از آیت الله بهجت ره پرسیدند برای زیاد شدن محبت نسبت به امام زمان عج چه کنیم؟ 💠ایشان فرمودن: گناه نکنید و نماز اول وقت بخوانید. 🌴💎🕯💎🌴
۲۱ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۱ آذر ۱۴۰۲
AUD-20231211-WA0110.mp3
1.95M
گریه من بخاطر شماست علی جان 😢😢😭😭
۲۱ آذر ۱۴۰۲
⭕️نیل به درجات عالیه ایمان و یقین، بدون سروصدا! 🔹چگونه انبیاء علیهم‌ السلام کسانی نظیر رحمه‌ الله و... را تربیت کرده‌اند که گویا آنچه انبیاء علیهم‌ السلام می‌ دیدند، می‌ دیدند! گذشته از سلمان رحمه‌ الله که با علیه‌ السلام و علیه‌ السلام مصاحبت نزدیک داشت و با آن همه مقامات جای خود را دارد. 🔹 را که ما در عصر غیبت دیده‌ایم که به مقامات عالیه و کرامات نایل آمده و آینده را می‌ دیدند و از آن خبر می‌ دادند و با بصیرت بودند، درجات و و را بدون سروصدا و طبل و شیپور و و خودنمایی بالا رفته بودند. اگر احیاناً طبل و شیپور داشتند و در جایی تظاهر به کرامت می‌کردند، برای ترویج شرع بود، نه ترویج شخص خودشان. 📕در محضر بهجت، ج۱، ص ۲۳۴ منبع: وبسایت مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌ الله العظمی بهجت (ره)
۲۱ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۱ آذر ۱۴۰۲
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️علت جنگ های صدر اسلام 🔹ممکن است این اشکال به ذهن بیاید که با وجود تاکیدات بسیار قرآن کریم بر و ، وجود در سیره پیامبر اکرم (ص) و برخی از ائمه (علیهم السلام) چگونه توجیه می‌ شود؟ در پاسخ باید گفت اصل اولی و اساسی در است، اما در مواقع خاص و که در ادامه خواهد آمد دستور به و نیز می دهد. دلیل این امر این است که با توجه به اختیار انسان ها در این دنیا، گروهی راه و و و تعدی به دیگران را برمی‌گزینند، و به و تباهی می پردازند؛ 🔹از این رو ضروری است که یک و کامل، نسبت به رفع این موانع در مسیر ، برنامه داشته باشد. گاهی و سرکشی ها به گونه ای است که چاره ای جز و استفاده از وجود ندارد، و به همین جهت در اسلام تشریع شده است؛ یعنی درباره کسانی که با منطق نمی شود با آنان سخن گفت و راه هدایت و ارشاد و دعوت پیامبر (ص) را سد کرده اند، و از روی عناد و و آگاهانه با اسلام می جنگند، دستور به و داده است: 🔹«وَ قاتِلُوا فِی سَبِيلِ‏ اللهِ الَّذِينَ يُقاتِلُونَكُمْ...؛ [بقره، ۱۹۰] و در با کسانی که با شما می جنگند بجنگید...». همچنین در آیه ای دیگر می فرماید: «وَ مَا لَکُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ وَلِیًّا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ نَصِیرًا؛ [نساء، ۷۵] و چرا شما در [و در راه نجات] مردان و زنان و کودکان مستضعف نمی‌ جنگید، همانان که می‌ گویند پروردگارا ما را از این شهرى که مردمش ستم‌‏ پیشه‏‌اند بیرون ببر و از جانب خود براى ما سرپرستى قرار ده و از نزد خویش یاورى براى ما تعیین فرما». 🔹به عبارت واضح‌تر، برای گشورگشایی و توسعه قدرت شخصی و ثروت اندوزی حاکمان اسلامی تشریع نشده، بلکه یک است، نه اقدامی ستیزه جویانه. به همین منظور در صورتی که امکان وصول به اهداف جهاد از طریق میسر باشد، نباید به جنگ متوسل شد، اصولاً لزوم ، قبل از آغاز جنگ به همین دلیل واجب شده است. تمام جنگ های پیامبر اکرم (ص) ذیل این اصل کلی و مهم توجیه و تبیین می شود، یعنی هيچيك از جنگ‌ های حضرت جنبه خشونت طلبی و بی رحمی و تهاجم نداشته است، بلكه يا به سبب و طرف مقابل بوده است؛ 🔹مانند جنگ با بنی قنيقاع در مدينه، يا برای جلوگيری از تجاوز و از کیان‌ اسلام، مانند جنگ احد و خندق، و يا به سبب ، مثل جنگ بدر و يا پیشگيری از و فتنه بود، مانند: تجاوزهای پراكنده عمال روم و امپراطوری روم و ايران و عوامل آنان در نقاط مرزی کشور. نتیجه اینکه آنچه در تاریخ از جنگها و (ص) نقل شده است، همگی برای با کسانی بوده است که به و پرداخته و مانع از رسیدن حقایق ناب اسلامی به دیگران شده بودند. نویسنده: عقیق منبع: وبسایت رهروان ولایت
۲۱ آذر ۱۴۰۲