یکی از مهارتهایی که بهتدریج فرا میگیریم، پنهان کردنِ احساسات و عواطفمان است: حالاتِ تن، تحولاتِ صورت، و محتوای سخنانمان را چنان مهار میکنیم که «افشاگر» نباشند. اما یکی از چیزهایی که نمیتوانیم مهار کنیم، تُن و طنینِ صداست: احساساتی که از لابلای لغزشها و لرزشهای صدا بیرون میریزند؛ صدا که افشاگر است.
ابراهیم سلطانی
@tootiter
یه باگ هست که هیچ جوری برطرف نمیشه،
اینکه آدم خوب ها عموما بخاطر تواضع و فروتنی، گمنامی و عدم شهرت رو انتخاب میکنند،
و آدم های ناهنجار، بخاطر حب شهرت و دیده شدن، بدی ها شون رو تو بوق و کرنا میکنند
برای همین ما همیشه فکر میکنیم تعداد آدم های بد بیشتره، در حالیکه فقط نمودشون بیشتره
میم.خ
@tootiter
بیهوده به قفل ها خشم می ورزی تمام درهای جهان
از درون باز می شود!
#ژاک_پره_ور
@tootiter
ای دل صبور باش و مخور غم که عاقبت
این شام صبح گردد و این شب سحر شود
#شعر
#خواجوی_کرمانی
📷 دیوارنوشت: یکی از خیابان های تهران
@tootiter