eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
600 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام صبحتان به طراوت شبنم و به شادابی و زیبایی گلها؛ در زندگی هیچ چیز مهم تر از این نیست که قلبا در آرامش باشی الهی همیشه قلبتون پر از عشق وآرامش باشد. @tootiter
یکی از مهارت‌هایی که به‌تدریج فرا می‌گیریم، پنهان کردنِ احساسات و عواطف‌مان است: حالاتِ تن، تحولاتِ صورت، و محتوای سخنان‌مان را چنان مهار می‌کنیم که «افشاگر» نباشند. اما یکی از چیزهایی که نمی‌توانیم مهار کنیم، تُن و طنینِ صداست: احساساتی که از لابلای لغزش‌ها و لرزش‌های صدا بیرون می‌ریزند؛ صدا که افشاگر است. ابراهیم سلطانی @tootiter
یه باگ هست که هیچ جوری برطرف نمیشه، اینکه آدم خوب ها عموما بخاطر تواضع و فروتنی، گمنامی و عدم شهرت رو انتخاب میکنند، و آدم های ناهنجار، بخاطر حب شهرت و دیده شدن، بدی ها شون رو تو بوق و کرنا میکنند برای همین ما همیشه فکر میکنیم تعداد آدم های بد بیشتره، در حالیکه فقط نمودشون بیشتره میم.خ @tootiter
به نظرم وقتی یه چی رو انداختید دور بعدش نرید تو سطل آشغال دوباره برش دارید. حالا میخواد کاغذ باشه یا آدم. چند بار که این کار رو بکنید میبینید دستتون یه آدم مچاله مونده که دیگه نمیدونید اصلا کیه و چرا دستتونه و ننداختیدش دور. The Sina @tootiter
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بیهوده به قفل‌ ها خشم می‌ ورزی تمام درهای جهان از درون باز می‌ شود! @tootiter
وقتی یه نفر رویِ خوش بهتون نشون میده به این معنیه که: من انسانم و تصور میکنم تو هم انسانی نه اینکه من ساده ام بیا سوارم شو! Pejman @tootiter
ای دل صبور باش و مخور غم که عاقبت این شام صبح گردد و این شب سحر شود 📷 دیوارنوشت: یکی از خیابان های تهران @tootiter
شواهد نشون میده که خوب زندگی کردن بیش از اینکه نیاز به پول داشته باشه، نیاز به فرهنگ داره، افراد زیادی هستند که به مقدار کافی پول دارن، ولی فرهنگ خوب زندگی کردن رو ندارن، یکمی به زندگیمون نگاه کنیم، چقدر از داشته‌هامون لذت می‌بریم؟ »تنسی‌تاکسیدو« @tootiter
واقعا یه چیزی در من خرد شد وقتی از دبیرستان رفتم دانشگاه و دیدم چقدر آدما می‌تونن در ظاهر خوب باشن و در باطن بد. تو مدرسه انگار اصلا برام تعریف نشده بود دورویی و وقتی مواجه شدم باهاش شکستم انگار. *ماننا* @tootiter
به خاطر جایگاه آدما تو یک زمینه‌ی خاص به همه‌ی دیدگاه هاشون تو زمینه های دیگه بها ندین، یه جرّاح یا متخصّص خبره میتونه سلیقه‌ی مزخرفی تو موسیقی یا سینما داشته باشه @tootiter
این جمله‌ی«حالا مگه چی شده»هم ناراحتم می‌کنه. نه تنها چیزی شده، از آدمی هم که تلخ حرف می‌زنه، مشکل بقیه رو کوچیک می‌بینه و درکی نداره، خوشم نمی‌آد. »ᴀꜱᴇᴍᴀɴ« @tootiter