یه باگ هست که هیچ جوری برطرف نمیشه،
اینکه آدم خوب ها عموما بخاطر تواضع و فروتنی، گمنامی و عدم شهرت رو انتخاب میکنند،
و آدم های ناهنجار، بخاطر حب شهرت و دیده شدن، بدی ها شون رو تو بوق و کرنا میکنند
برای همین ما همیشه فکر میکنیم تعداد آدم های بد بیشتره، در حالیکه فقط نمودشون بیشتره
میم.خ
@tootiter
بیهوده به قفل ها خشم می ورزی تمام درهای جهان
از درون باز می شود!
#ژاک_پره_ور
@tootiter
ای دل صبور باش و مخور غم که عاقبت
این شام صبح گردد و این شب سحر شود
#شعر
#خواجوی_کرمانی
📷 دیوارنوشت: یکی از خیابان های تهران
@tootiter
یک ماه پیش سوار یکی از این ماشین های گذری شدم که برم سرکار…
راننده یه آقای جا افتاده بود، به محض سوار شدن من، با یه نفر تماس گرفت وگفت ؛سلام آقا رضا، آخر هفته قراره برای دخترم خواستگار بیاد.
راستش ما چند سال پیش مبلمون رو فروختیم چون خیلی داغون شده بود و بعدش گرون شد، دیگه نتونستیم بخریم.
الان داره واسه دخترم خواستگار میاد، این بچه واسه اینکه آبروش حفظ بشه یه مبل دست دو دیده، نه نو که دیگه برامون رویا شده.همینم ۱/۵۰۰ کم دارم، الان چندروزه دارم رو ماشین دوستم کار میکنم پولش در بیاد.. ۵۰۰ هم خود دخترم از دوستش قرض گرفته خلاصه کلی طرفو قسم داد که بهش یه تومن پول بده.من حس خوبی از این شخص ومکالمه نگرفتم و پیاده شدم، دعا کردم اگه واقعیه خدا براش جور کنه.
امروز دوباره سوار همون ماشین شدم، و به راننده توجهی نکردم تا اینکه شروع کرد به تکرار همون مکالمه بدون جا انداختن «و» دیدم بله خودشه :)))
شگرد جدید و جالبی بود، خدا میدونه چند نفر دلشون سوخته و بهش پول دادن، کاش حداقل به ساعت دستش نگاه میکردن و متوجه گرون قیمت بودنش میشدن..
اینو نگفتم کمک نکنید، گفتم که از احساستون سو استفاده نشه. همین.
»سارآ _کاف«
@tootiter