eitaa logo
روح الله یعقوبی|رشد شخصیت
105.6هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.1هزار ویدیو
26 فایل
.🏅. مدرس رشد فردی و موفقیت تحصیلی هستم🌱 اینجا بهت کمک میکنم عزت نفس و شهامت رو افزایش بدی و شخصیتت رو بسازی 💎 قراره تبدیل به یک شخصیت قهرمان بشی 💪🏻 رفیق مطمئنم که موفق میشی😉❤️ پشتیبان راهنما😊👈🏻 @Poshtiban_toranj سایتمون📲 Toranjctr.com
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌. 🔴اما چند نکته مهم درباره امتحانات😇 (زمان خوندن متن : کمتر از ۳ دقیقه) ⚠️ با دقت بخون 🔻 بله رفیق می‌دونم امتحانات و کنکور نزدیکه و قطعاً الان نگرانی ، استرس داری و...🌱 اما این روزا هم میگذره، امتحاناتت رو میدی و بعد میبینی که کارنامت اومده و معدل دلخواهت رو گرفتی 😍 یا کنکور میدی و رشته مورد علاقت با رتبه‌ی خوب قبول میشی 🤩 من مطمئنم 😎 چون بهت ایمان دارم اگه الان اینجا هستی و داری این پیام رو میخونی... اصلا به خودت شک نکن ‼️ من که واقعا خیالم از همتون راحته چون یک عده که دوره جامع موفقیت تحصیلی شرکت کردین و کامل میدونین الان چیکار کنین و نمراتتون بیسته 👌 یک عده هم که جلیقه نجات شرکت کردین و میدونین چجوری الان جبران کنین☺️ یک عده هم که مشاوره VIP داشتین که اون داره حسابی آمادتون میکنه😗 اگه هم جزو هیچکدوم از اینها نبودی اصلاً هیچ اشکالی نداره چون تو هم الان کلی محتوای ناب و درجه یک در اختیارته که با همینا میتونی بترکونی 🥳👇 https://eitaa.com/toranjctr/12562 و البته توی این مدت هم من همراهتم و توی اردیبهشت کلی نکات شب امتحانی بهت میگم🙋🏻‍♂ که اگه هیچ کاری هم نکرده باشی بازم میتونی جبران کنی ❤️ :: پس تو هم خیالت راحت باشه که بعد از این ایام دقیقاً مثل اونایی که سال 1402 کلی موفقیت توی کنکور و امتحانات به جا گذاشتن تو هم موفقیتت رو برامون میفرستی ☺️👇🏻 @Toranjctr_com ::
. باریکلا چند نفر از رفقا بالاخره گفتن 😚 چند تا خبر هست که همچنان لو نمیدن، چون بعضیاش رو اگه الان بگم هیجان و جذابیتش از بین میره😁 .
فقط بگم قراره شگفت زده بشین😎🔥
اولین خبری که می‌خوام بهتون بدم دقیقاً همینه ☺️
. هفته گذشته افتخار میزبانی از اساتید رو داشتیم 😍 از سمت راست آقای مقدم حسینی عطر راینو: @raynooshop آقای ستار کاشانی مدرس فروش: @amozesheita آقای صاحبی مدرس تربیت فرزند: @kamransahebii آقای شعبانی مدرس زبان انگلیسی: @shabani_mahdi آقای آرمین مدرس فتوشاپ: @aligraph_ir آقای دیواندری مدرس ازدواج: @elyasdivandary_psy آقای حیدری مدرس توسعه فردی: @cdana_ir آقای پاکنژاد مدرس روش تدریس: @sedaye_tadris سرکار خانم جعفرزاده مدرس لایف استایل سالم بانوان: @fitsho سرکار خانم کشوری مدرس روابط زوجین: @hamsare_khoob .
سمینار خانم کشوری و استاد صـاحـبـی بود ☺️
و همچنین جلسه با اساتید❣️
. البته شگفتانه این نبود اونو هنوز بهتون نمیگم 😊 .
و جاتون خالی دیشب هم حرم نائب الزیازتون بودم☺️❤️
. سلام رفقای جان 😍 امیدوارم حالتون عالی باشه 🌱 .
. خبر دومی که می‌خوام بهتون بدم شروع دوره "مدال طلا" هست 😍 دوره عزت نفس و شهامت 💎 .
. در دو ماه گذشته مخصوصاً در ایام تعطیلات و ماه مبارک بنده شبانه روزی در تلاش برای آماده‌سازی محتوای دوره بودم 😵‍💫 اما انقدر دوره جذاب و باحال شده که مطمئنم در کنار شما کلی قراره حالمون خوب بشه و حسابی رشد کنیم اینجوری منم کلی انرژی میگیرم ☺️❤️ .
و اما بریم سراغ خبر اصلی😍👇
3 اردیبهشت سال 1399 بود دقیقا یک روز بعد از تولدم تصمیم گرفتم مرکز ترنج رو تأسیس کنم☺️
. یکی از مهمترین اتفاقات زندگیم ❣ و اون سال هم شد یکی از خاص‌ترین سال های عمرم... .
و این افتخار نصیبم شد که در کنار شما عزیزان باشم و امسال چهارمین سالگردمون رو جشن بگیرم 🥳
. از صمیم قلبم خوشحالم و واقعاً از همه رفقایی که در این سال ها همراهیمون کردن و کنارمون بودن و به من و همکارانم اعتماد کردنم کمال قدردانی و تشکر رو دارم❤️ .
. کنار شما بودن یکی از بهترین هدیه های زندگی من بود 🥰 امیدوارم همون‌طور که این سال ها قله های بسیاری رو فتح کردیم همینطور روز به روز موفقیت های بیشتری در کنار همدیگه بدست بیاریم ✨ .
. و امروز هم ۰۳/۰۲/۲ هست و من از خدا ۳۱ سال عمر گرفتم...🥲 .
. البته جشن ما دیشب بود و حسابی درگیر کارهای جشن بودیم توی این ایام... واقعاً جاتون خالی بود... 🎂 .
. عکس دسته جمعی همراه با تیم مرکز ترنج البته که خیلی از همکاران در این تصویر نیستن... صمیمانه از همه ی همکاران موسسه تشکر میکنم واقعاً خیلی زحمت کشیدن و در سختی و آسونی در خوشی و ناخوشی کنار هم بودیم و بابت این تیم یکدل و همدل خداروشکر میکنم ☺️❤️ .
. بیشتر از این امکان نشر عکس و فیلم ها رو به دلایلی ندارم 🙏 ولی بدونین جاتون خیلی سبز بود🌱 .
. البته رفقا از بیرون نگاه نکنین که چقدر همه چیز قشنگ و خوبه 🙂 ظاهر زندگی دیگران رو با باطن زندگی خودتون مقایسه نکنین... واقعاً زحمات بسیاری کشیده شده ، سختی های فراوان، روز های فراموش نشدنی، مسیر بسیار پرفراز و نشیبی داریم در زندگی... اما همین بسیار شیرین و قشنگه و پایانش هم بسیار خوشه😇❤️ ‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. از فردا وارد پنجمین سال زندگی مرکز ترنج میشیم امسال هم قراره در کنار هم موفقیت های بسیاری رو به امید خدا به‌جا بذاریم 👌 . این هدیه اعضای تیم به بنده بود😊 👆 .