بس کن ایرانی 🙎🏻♀
همه ی گرایـش ها عادی و قابل احترام هستن (بهجز پـدوفـیلی) و هیچ گـرایشی از اون یکی "بهتر" یا "نرمالتر" نیست🧏🏻♀
هدایت شده از 𝗞𝗋𝗈𝗅𝖾 𝖼𝗈𝗋𝖾
میشه از ث استفاده نکنید توی کلمه هایی که نیاز به ث ندارن؟
داداث عاثق نثبتامم❤️🔥
𖹭꯭𝗞𝗋𝗈𝗅𝖾 𝖼𝗈𝗋𝖾
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
نوجوون ها حتی اگه استایل های "گاث" و "الت" و "ایمو" و هر استایل دیگه ای رو از سروش یاد گرفته باشن باز هم دلیل نمیشه گیر بدی، میتونن استایلی که دوست دارن رو امتحان کنن حتی برای مدت کم🧏🏻♀