بس کن ایرانی 🙎🏻♀
نوجوون ها حتی اگه استایل های "گاث" و "الت" و "ایمو" و هر استایل دیگه ای رو از سروش یاد گرفته باشن باز هم دلیل نمیشه گیر بدی، میتونن استایلی که دوست دارن رو امتحان کنن حتی برای مدت کم🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
میگی چهره اهمیتی نداره اما فقط جاویدنامایی که "زیباتر" هستن رو معروف میکنید مثل دیانا بهادر، همه ی جاویدنامان باید شناخته بشن و معروف بشن (اینوبخونید)🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
جاویدنامان و بچههای میناب هردو مثل هم هستن، تا وقتی بینشون فرق میزاری حتی نباید اسم خودتو انسان بزاری🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
وقتی میگی "من زاده ی کوروشم نه یه عرب پرست" حتی داری به عرب های خود ایران هم توهین میکنی و کار درستی نیست، میتونی فقط اصالتت رو حفظ کنی بدون اینکه به ملیتی توهین بشه🧏🏻♀
🫘
یکی بیاد پیوی براش فال احساسی بگیرم حوصله م سر رفته💆🏻♀ @caroly
بیاین بچهها خوش میگذره💆🏻♀
🫘
بس کن ایرانی 🙎🏻♀ وقتی میگی "من زاده ی کوروشم نه یه عرب پرست" حتی داری به عرب های خود ایران هم توهین
سر این هیت میگیرم اما حقیقته🧏🏻♀