بس کن ایرانی 🙎🏻♀
میگی چهره اهمیتی نداره اما فقط جاویدنامایی که "زیباتر" هستن رو معروف میکنید مثل دیانا بهادر، همه ی جاویدنامان باید شناخته بشن و معروف بشن (اینوبخونید)🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
جاویدنامان و بچههای میناب هردو مثل هم هستن، تا وقتی بینشون فرق میزاری حتی نباید اسم خودتو انسان بزاری🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
با گفتن افـکـونـی به یه انسان افغان، داری به ملت یه کشور توهین میکنی نه فقط به اون فرد، حتی اگه اون فرد یه عوضـی باشه، کارت اشتباهه🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
شاید کسی باشه که راجب یه موضوعی توی فضای مجازی فعالیت کنه اما توی اون کار عالی نباشه، این دلیل نمیشه هر حرفی خواستی بزنی و بعدش توی پرانتز بنویسی "(هیت نیست)"، اولا فضای مجازی برای همه ست و همه حق دارن اگه دلشون میخواد داخلش فعالیت کنن، دوما، همه از اول بی نظیر نیستن و کم کم پیشرفت میکنن، سعی کنین به جای تخریب آرتیست ها توی هر زمینه ای، اون هارو حمایت کنین🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
"لیپ گلاس برای پسری که بلاک میکنه/چت رو دونفره پاک میکنه" این دیگه باز چه چرندیه که ترند شده؟ مگه بلاک کردن و پاک کردن چت دونفره فقظ مخصوص دختراست؟ خیلی مسخره این🧏🏻♀