eitaa logo
نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء
1.9هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
12.2هزار ویدیو
119 فایل
✨﷽✨ کانال روشنگری ابعاد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نگاه قرآنی لینک گروه نابودی اسرائیل: https://eitaa.com/joinchat/4178641656C89d7e2fbc لینک کانال ابابیل : https://eitaa.com/Ababil_Cyber مدیر کانال: بشیرحسین زاده: @bashir1336
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 آخرین رای لحظاتی قبل از عروج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥اتمام حجت با لشکریان سعید و باقر ⛔در پیچ خطرناک تاریخی هستیم بر سر دوراهی انتخاب قرار گرفتیم که دوربرگردان هم ندارد، تو انتخاب می کنی کدام سمت تاریخ بایستی؛ ۱_ تکرار واقعه عاشورا و نیاز به قیام مختار(انتخابات ۹۶) ۲_ قیام مختار و همراهی مجاهدانه و مبارزه جهادی و استوار ماندن در مسیر و گمراه نشدن و نترسیدن از فتنه و گمراه نشدن (فتنه ۸۸) 🔴 انتخاب تو گامی است در مسیر ظهور که اگر درست انتخاب کنی، آن وقت جهشی است بسوی ظهور... یاعلی مدد✌🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🚨🚨🚨 🟢♦️مظلومیت ادامه دارد!!! پیگیری ستاد پزشکیان برای جمع آوری تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی از شعب اخذ رای! ستاد پزشکیان با درخواست از وزارت کشور خواستار جمع آوری تصاویر شهید سلیمانی و شهید رئیسی از شعب اخذ رای شد!! ستاد پزشکیان گفته مردم با دیدن این تصاویر ممکن است به پزشکیان رای ندهند! حال باید پرسید این گروه در صورت پیروزی با قهرمانان ملی کشور عزیزمان ایران چه خواهند کرد!؟
⭕️ همه برای حرم آمدند..‌‌. رونوشت: رئیس جمهور محترم آینده جهت مشاهده
30.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ غلط کردن عنصر ضدانقلاب در لندن 🔹یکی از عناصر ضدانقلاب در لندن پس از ورود غیرقانونی به شعبه اخذ رای کنسولگری ایران و فحاشی علیه مسئولین نظام جمهوری اسلامی، با واکنش تند رای‌دهندگان مواجه و به بیرون ساختمان رانده شد. 🔹او برای دریافت گوشی همراه خود دوباره مراجعه کرد و ضمن اقرار به اشتباه خود، تعهد داد که مزاحمت ایجاد نکند.
🔴 برای رای آوردن نامزد خود با دروغ پردازی وشایعه پراکنی برای آقای جلیلی از نرم افزار Share it هم استفاده کردند ‼️ 👈 مادر دکتر جلیلی متولد اردبیل هستند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ویدیوی محرمانه از اظهارات جهانگیری معاون اول روحانی در اولین جلسه دولت با حضور شهید رئیسی 👈 اعتراف جهانگیری : آقای رئیسی در بدترین دوران چهل سال اخیر دولت را تحویل گرفته و منابع کشور ته کشیده!! ✍ این ویدیو را نگاه کنید و ببینید چه کسانی بعد از ۳ سال آگاهانه به دوربین نگاه می کنند و دوباره با دروغ مردم را فریب می دهند ...
🔴توئیت رهبر انقلاب پس از حضور در دور دوم انتخابات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🔴🔴 ✅سخنان آقای ابوالقاسم طالبی کارگردان سریال " هفت سراژدها " را بشنوید 🔥در دوره پزشکیان می‌گویند کارشناسان گفتند بنزین باید۵۰هزار شود و ما انجام می‌دهیم.😭😭 🔥مردم با زندگی خودتان بازی نکنید😭😭.
تا ساعت 14:58 آرای ماخوذه 11/900/000 دوره ی قبل 9/000/000 درانتخابات1400 تعداد 11/200/000 مشارکت تا کنون ۱۹.۴٪ نسبت به دوره اول افزایش 30 درصدی مشارکت ♨️ لحظه‌ای بیکار ننشینید. کسایی که رأی ندادن رو ببرید. مرددین رو به رای دادن جلیلی تشویق و قانع کنید. تو مراکز رأی گیری برید مرددین رو نگذارید تصاحب کنن.
♦️یک وقت با کم کاری شرمنده این سید بزرگوار نشیم! تا می‌تونید مردم رو تشویق برای رای دادن به دکتر کنید. بقیه‌اش با خداست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پزشکیان نسخه قدیمی😁
🚨🔥🔺🚨🔥🔺🚨🔥🔺 نمونه ای از یک رای باطله برادر، خواهر گرامی. خدا هم راضی نیست انقدر زحمت بکشید.☺️ یه کلمه👈 سعید جلیلی 44 چرا نامه مینویسی؟ چرا رای خراب میکنی؟ ما به تک تک رای ها نیاز داریم. فرصت ریسک نیست.😖😖😖
📸 موسسه مطالعاتی امریکایی: روندها مانند سال ۸۴ است و حکایت از پیروزی نفر دوم (سعید جلیلی) دارد.
. ♨️ بازداشت بازرسان جعلی انتخابات در لرستان رئیس ستاد انتخابات لرستان: 🔹 افرادی با جعل کارت شناسایی تحت عنوان بازرسان ویژه وزارت کشور به برخی شعب اخذ رای در لرستان مراجعه و قصد مداخله در نتایج را داشتند که شناسایی و بازداشت شدند.
. ♨️ نیویورک‌تایمز: پیش‌بینی نتیجه انتخابات ایران دشوار است 🔹️نیویورک‌تایمز در گزارش پوشش انتخابات ریاست جمهوری ایران، پیش‌بینی نتیجه چهاردهمین دوره انتخابات ایران را برای نخستین بار در بیش از یک دهه اخیر، دشوار توصیف کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ انتخابات تا ساعت ۲۰ تمدید شد 🔹سخنگوی ستاد انتخابات کشور: با توجه به استقبال مردم از انتخابات ریاست‌جمهوری در سراسر کشور زمان اخذ رای در تمام شعب تا ساعت ۲۰ تمدید می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببین چی گیر آوردم 🎥 من به روحانی رای دادم و به رئیسی رای ندادم؛ من اصولگرا نیستم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌پاسخ رگباری از خیانت‌های دولت روحانی،در جواب پزشکیان که گفته:مگه دولت روحانی چه بدی داشت؟ 👏خوب و دقیق روشنگری کردن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"بی‌بی‌سی" رسماً از پزشکیان حمایت کرد! حمایت همه‌جانبه این شبکه از پزشکیان با دعوت از مهمانان و کارشناسان حامی این نامزد انتخاباتی در کنار مواضع شبکه باید تلنگر و زنگ هشداری برای رأی‌دهنده ایرانی جهت اتخاذ یک تصمیم مهم باشد.