•خاک ِباران خورده•
-
ما به شهیدانمان نمیگوییم خداحافظ،بلکه میگوییم به امید دیدار،به امید دیداری همراه با پیروزی خون بر شمشیر،به امید دیداری در شهادت،به امید دیداری در کنار محبوبان...:)
•خاک ِباران خورده•
❤️🩹..)))
آنقدر که محمدی کهتر،پیامبری دیگر،شبیهی از پیامبر را بعد ها در دامان حسین علیهالسلام گذاشت..||
اذان مغرب وقتی میگه و وارد محرم میشیم یک غم سنگینی همراه با آرامش عجیب به آدم دست میده❤️🩹||
•خاک ِباران خورده•
خدا اگه میخواست ما رو نبخشه به عرفه نمیرسوند...
خدا اگه میخواست مارو نبخشه به محرم امام حسین نمیرسوند..:)