گفتم:ازعشقنشانے
بھمنِخستھبگو؟!
گفت: ...جزعشقحسین(ع
هرچھببینےالکیست(:💔
| @uncleabbas133 |
نوڪَرۍشُـغلِشَرِیـفیست...
اَمـٰابہشَرطِاینڪہاربـٰآب
حُـسَین«؏»بـٰآشَد♥️:)
| @uncleabbas133 |
+بهترینکشور؟!
_عراق🥲
+بهترینشهر؟!
_کربلا🕊
+بهترینخیابون؟!
_بینالحرمین🥹
+بهترینعشق؟!
_عشقامامحسین🌱
+بهتریناسم؟!
_حسین❤️
+بهترینحس؟!
_دوراهیبینالحرمین✨
+وشما؟!
_مَجنونُالحُسین🫀
| @uncleabbas133 |