چہدانَدآنکهنَداردخَبرزعآلمعِشق کہِباخیآلِتوبودَنچہِعالمےداردحُسیـن🫀️ ️
| @uncleabbas133 |
بینالحرمین امنترین جای ِجهان است،
اینسو حسین¹²⁸ و سوی ِدیگر عباس¹³³ . ️
| @uncleabbas133 |
نآمَتآمَدبِهمیآن،اَشکِهَمِهشُدجآرے خودِمآنیمعَجَبنآمقَشَنگـےدآرے..🖤
| @uncleabbas133 |
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محشرهرقیه.🍃
بهتریناسمدخترهرقیه🖤
خودشیهتنهلشکرهرقیه...!
بهماهامیگننوکررقیه...🌱
| @uncleabbas133 |
همیشہمےگفت:
واسہڪےڪارمےڪنے؟
مےگفتم:امامحسین.
مےگفت:پسحرفهاروبیخیال :)
ڪارخودتروبڪن
جوابشباامامحسین . . .♥️:)'
| @uncleabbas133 |
مـٰا تشـنه عشـقیـم و شـنیدیـم کـه گـفتنـد
رفـع ِعـطش ِعشـق فقـط نـام ِحـسین اسـت 💔 :) !
| @uncleabbas133 |
بینتاریڪیِدنیانظـَریڪردبهما ،
ماهدایتشدهی ِچهرهی ِماهِقمریم...
| @uncleabbas133 |
گفتم:ازعشقنشانے
بھمنِخستھبگو؟!
گفت: ...جزعشقحسین(ع
هرچھببینےالکیست(:💔
| @uncleabbas133 |
نوڪَرۍشُـغلِشَرِیـفیست...
اَمـٰابہشَرطِاینڪہاربـٰآب
حُـسَین«؏»بـٰآشَد♥️:)
| @uncleabbas133 |
+بهترینکشور؟!
_عراق🥲
+بهترینشهر؟!
_کربلا🕊
+بهترینخیابون؟!
_بینالحرمین🥹
+بهترینعشق؟!
_عشقامامحسین🌱
+بهتریناسم؟!
_حسین❤️
+بهترینحس؟!
_دوراهیبینالحرمین✨
+وشما؟!
_مَجنونُالحُسین🫀
| @uncleabbas133 |