💢 نخستین نشست شورای دانشگاه تربتحیدریه در سال ۱۴۰۵ برگزار شد.
🔹به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربتحیدریه، نخستین نشست شورای دانشگاه در سال ۱۴۰۵، روز سهشنبه ۱۸ فروردینماه، با حضور جمعی از مدیران، معاونان و اعضای شورای دانشگاه در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد.
🔺در ابتدای این نشست، دکتر خاشعی، رئیس دانشگاه با تبریک آغاز سال نو و قدردانی از تلاشهای مجموعه دانشگاه در سال گذشته، به ارائه گزارشی جامع از مهمترین اقدامات، دستاوردها و فعالیتهای انجامشده در حوزههای مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی پرداخت. ایشان ضمن اشاره به شرایط و چالشهای پیشرو، موفقیتهای کسبشده را حاصل همدلی، همکاری و تلاش جمعی خانواده دانشگاه دانست.
🔻در ادامه، دکتر خاشعی با تبیین رویکردها و برنامههای کلان دانشگاه در سال پیشرو، بر ضرورت برنامهریزی دقیق، ارتقای کیفیت آموزشی، توسعه فعالیتهای پژوهشی و تقویت ارتباط با صنعت و جامعه تأکید کرد. وی همچنین نقش مدیران و اعضای شورای دانشگاه را در تحقق اهداف ترسیمشده بسیار حائز اهمیت دانست و خواستار تعامل، همافزایی و پیگیری مستمر امور در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه شد.
🔺این نشست با طرح دیدگاهها، پیشنهادها و تبادل نظر میان اعضا در خصوص مسائل جاری دانشگاه و بررسی راهکارهای بهبود عملکرد بخشهای مختلف ادامه یافت.
💠روابط عمومی دانشگاه تربتحیدریه
🆔 @uni_uth