دانشگاه تربت حیدریه
💢چهل و پنجمین جلسه هیأت مدیره بنیاد خیرین دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد.
🔹به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربتحیدریه، روز یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ چهل و پنجمین جلسه هیأت مدیره بنیاد خیرین دانشگاه تربت حیدریه در محل سالن جلسات شهید سلیمانی با حضور دکتر عباس خاشعی رئیس دانشگاه تربت حیدریه و اعضای هيأت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه، حاج علیرضا رضائی، مهندس عباس غضنفری قوزانی، حاج نعمت اله منفرد، حاج احمد بلبل تربتی و مهندس خلیل پورابراهیم برگزار شد.
دکتر عباس خاشعی، در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به اعضا و مهمانان جلسه از حمایتها و همراهیهای خیّرین گرانقدر در پیشبرد امور دانشگاه تشکر و گزارشی از آخرین وضعیت پروژههای عمرانی خیّرساز ارائه نمود.
در ادامه، پس از طرح دستور جلسه و بیان نظرات حاضرین، مصوبات و تصمیماتی از جمله، تقبل ساخت چهارمین آلاچیق خیّرساز دانشگاه تربت حیدریه توسط خیّر محترم مهندس عباس غضنفری قوزانی به صورت طرح های مشارکتی مصوب وزارت علوم، هماندیشی جهت راهاندازی دانشکده معماری و باستانشناسی، باغ گیاهشناسی و مرکز رفاهی دانشگاه تربت حیدریه توسط خیرین محترم حجت الاسلام و المسلمین محمد علی رضائی و حاج علیرضا رضائی، در اختیار قراردادن یک اتاق در جامعه تربتی های مقیم تهران به بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه جهت پیشبرد امور اداری و اقامت اساتید و کارکنان دانشگاه تربت حیدریه، تعیین یاریگر برگزیده دانشگاه جهت تقدیر در نهمین گردهمایی خیرین آموزش عالی کشور در اردیبهشت ماه ۱۴۰۵، هماندیشی جهت برگزاری مراسم گرامیداشت روز خیرین آموزش عالی در دانشگاه تربت حیدریه همزمان با پانزدهم ماه رمضانالمبارک، هم اندیشی جهت هزینه کرد مبلغ اهدایی خیّر محترم سرکار خانم عطاییان جهت تکمیل یک واحد از خوابگاه متأهلین دانشگاه تربت حیدریه، هم اندیشی جهت تدوین و تنظیم آئین نامه اجرایی نحوه نظارت پروژه های عمرانی خیر ساز توسط اداره طرح های عمرانی دانشگاه تربت حیدریه و پیگیری موضوعات الحاق زمینهای نیروی انتظامی و شرکت سنگاه به دانشگاه تربت حیدریه و پیشبرد امور کارهای انتقال سند پنج هکتار زمین اهدائی خیر نیکاندیش زندهیاد محمود فرشیدی به دانشگاه تربت حیدریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان جلسه همه اعضا از پروژه در حال ساخت خیّرساز مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه بازدید نمودند.
💠روابط عمومی دانشگاه تربتحیدریه
🆔 @uni_uth
📌حفظ وحدت، برای ایران (۲)
#ایران_جان
#وطن_ما
#ایران_مقتدر
#اتحاد_مقدس
#ایران_عزیز
#رشادت_شهادت_شجاعت
#ایران_استوار
#آینده_سازان_ایران
💠روابط عمومی دانشگاه تربتحیدریه
🆔 @uni_uth
💢پیام دکتر عباس خاشعی، رئیس دانشگاه تربتحیدریه به مناسبت یومالله ۲۲ بهمن
بسمالله الرحمن الرحیم
یومالله ۲۲ بهمن و فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یادآور حماسهای بزرگ در تاریخ این مرز و بوم و جلوهای ماندگار از ایمان، بصیرت، وحدت و ایستادگی ملت سرافراز ایران در برابر ظلم، استبداد و سلطهطلبی است.
دهه مبارک فجر، نماد طلوع خورشید استقلال، آزادی و عزت ملی است که به برکت رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مجاهدتهای بیدریغ مردم انقلابی، مسیر تعالی و پیشرفت را برای جمهوری اسلامی ایران هموار ساخت. این ایام خجسته، فرصتی ارزشمند برای بازخوانی آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با ارزشهای والای آن، بهویژه عدالتخواهی، استقلالطلبی و مردمسالاری دینی است.
شهر ولایتمدار و انقلابی تربتحیدریه به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز در شکلگیری و پیروزی انقلاب اسلامی، همواره با حضور آگاهانه و پرشور مردم مؤمن و انقلابی خود، نقش مؤثری در صحنههای سرنوشتساز تاریخ انقلاب ایفا کرده و با تقدیم شهدای والامقام، وفاداری خویش را به آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) به اثبات رسانده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، فرا رسیدن دهه مبارک فجر و یومالله ۲۲ بهمن را به مردم شریف و انقلابی تربتحیدریه، اساتید فرهیخته، کارکنان گرانقدر و دانشجویان عزیز دانشگاه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
امید است جامعه دانشگاهی با تکیه بر روحیه انقلابی، جهاد علمی و مسئولیتپذیری اجتماعی، در مسیر تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور، بیش از پیش نقشآفرین باشد و با وحدت و همدلی، گامهای مؤثرتری در جهت خدمت به مردم شریف این دیار بردارد.
درپایان، بر اساس فراخوان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، از همه اساتید، کارکنان، دانشجویان و مردم غیور شهرستان تربتحیدریه برای حضور پرشور و حداکثری در راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن دعوت مینمایم.
دکتر عباس خاشعی سیوکی
رئیس دانشگاه تربتحیدریه
💠روابط عمومی دانشگاه تربتحیدریه
🆔 @uni_uth
#دانشگاه_تربت_حیدریه
#شهریه
✅ اطلاعیه شهریه نیم سال دوم ۱۴۰۵-۱۴۰۴
✅ کلیه دانشجویان شهریه پرداز (شامل دانشجویان ترم ۱۰ مقطع کارشناسی و ترم ۶ مقاطع کاردانی کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد؛ و سایر دانشجویان نوبت دوم/شبانه) جهت امکان انتخاب واحد بایستی نسبت به پرداخت الکترونیکی مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای دانشجویان مقاطع کاردانی،کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و مبلغ ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ریال برای مقطع کارشناسی ارشد به عنوان علی الحساب شهریه اقدام نمایند.
1⃣ پرتال کلیه دانشجویانی که از ترمهای گذشته دارای بدهکاری میباشند به نسخه مالی محدود شده است و جهت امکان انتخاب واحد، بایستی ضمن تسویه کامل بدهکاری شهریه ترمهای گذشته، نسبت به پرداخت الکترونیکی علی الحساب شهریه مطابق بند ۱ اقدام نمایند.
💠 روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه
🆔 @Uni_uth
#گزارش_تصویری
#شورای_دانشگاه
💢 برگزاری جلسه شورای دانشگاه با حضور جمعی از مدیران ستادی و مدیران گروهها درخصوص اخذ تصمیمات مناسب جهت روشهای مدیریت برگزاری کلاسها تا پایان سال
🔹سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۴
🔸سالن جلسات شهید سلیمانی
💠روابط عمومی دانشگاه تربتحیدریه
🆔 @Uni_uth