هدایت شده از نوشتارگاه خاله کایرا
از جامعه متنفرم ، زیادی احمق و خام و ساده است و هیچوقت درست نمیشه .
هدایت شده از نوشتارگاه خاله کایرا
کاش جای مستر بین بودم . شاید مسخره باشه ولی به زندگیش نگاه کنید؛ خونه داره، ماشین داره، همدم داره، کسی که دوسش داشته باشه داره، پول داره، ماجراجویی داره، همه چیز داره، همه چیز برای زندگی کردن؛ زندگی کردن نه تلاش برای زنده موندن .
شایدفکرکنینچرامنهمشانلاینمچونمنیهادمبیکارمکهعملاهیچکاریندارمبکنمواسههمینهمشتوگوشیممرسیممنون