✅ برگزاری نشست صمیمی رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با همکاران بازنشسته همزمان با جشن عید سعید غدیر
همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم و در راستای پاسداشت مقام پیشکسوتان و سرمایههای انسانی دانشگاه، نشست صمیمی دکتر مسلم محمدی، رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، با جمعی از همکاران بازنشسته این دانشکدگان، روز چهارشنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۵ در تالار شهید مطهری دانشکدگان فارابی برگزار شد.
پیوند خبر: farabi.ut.ac.ir/fa/news/53809
@ut_farabi | دانشکدگان فارابی