به شخصه روز دختر و روز تولدم یکی از مهم ترین ایونت های زندگیمن.و درود به همهی اونایی که توی این دو روز به یادمن.🪄
این چند وقت اخیر دیر به دیر اومدم به دیدارتون.
کلی حرف و ماجرا و اتفاق های تعریف نشده برای شما و برادرتون دارم.
ولی حق همسایگی نبود اگه شب میلادتون خودمو نمیرسوندم حرم.
دنیای ما و حضرت رضا،تولدتون مبارک دورتون بگردم.پناه تموم روز های تلخ و شیرین.❤️🩹✨
۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۵ | حرم حضرت معصومه”س
هدایت شده از خآنومـِ ضُـحأ
فاطمه خوب گفت
ولی حق ِهمسایگی نبود اگه شب ِولادتتون شیفت بر نمیداشتم و نمیومدم نوکری ِزائراتون❤️🩹
https://eitaa.com/vaayeh/2510
-وایه|Vayeh-
فاطمه خوب گفت ولی حق ِهمسایگی نبود اگه شب ِولادتتون شیفت بر نمیداشتم و نمیومدم نوکری ِزائراتون❤️🩹
چه سعادتی..
قبول باشه ازت زیبا جانم :)🫶🏻
-وایه|Vayeh-
به شخصه روز دختر و روز تولدم یکی از مهم ترین ایونت های زندگیمن.و درود به همهی اونایی که توی این د
سلام از شروع روزِ همون ایونت مهم و این داستانا.
-وایه|Vayeh-
امشبم مثل چند شب اخیر با همون جسم تیر خورده و گیم اور شده رفتم.خودم از خودم در عجبم.به فوتی بندم و نیازمند حمد شفای شما.