eitaa logo
-وایه|Vayeh-
260 دنبال‌کننده
726 عکس
68 ویدیو
1 فایل
وایه؟ امید،ارزو،حاجت.. (: . مینویسم،سفر میکنم،عکس میگیرم،میخندم،میخوانم،دیوانگی میکنم و انجام میدم هر آنچه زندگی را سبز تر میکند🌱 . چیزی نیست که گفته نشه میگیم که رو دلمون نمونه... . دنیا نمی ارزد به رنج پلک هایت پس؛ بیشتر بخند ! . من؟ @karamiii10
مشاهده در ایتا
دانلود
این چند وقت اخیر دیر به دیر اومدم به دیدارتون. کلی حرف و ماجرا و اتفاق های تعریف نشده برای شما و برادرتون دارم. ولی حق همسایگی نبود اگه شب میلادتون خودمو نمیرسوندم حرم. دنیای ما و‌ حضرت رضا،تولدتون مبارک دورتون بگردم.پناه تموم روز های تلخ و شیرین.❤️‍🩹✨ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۵ | حرم حضرت معصومه”س
هدایت شده از خآنومـِ ضُـحأ
فاطمه خوب گفت ولی حق ِهمسایگی نبود اگه شب ِولادت‌تون شیفت بر نمی‌داشتم و نمیومدم نوکری ِزائراتون❤️‍🩹 https://eitaa.com/vaayeh/2510
هدایت شده از نور🌿
سرم‌ بازار ِمسگر‌‌هاست ..
منت میذارید اگه حمد شفا بخونید ..
یه گوشه‌ی اتاق نشستم و هی این قسمت از گالری و بالا پایین میکنم و با مداحیِ خاطره بازی امین قدیم همخونی میکنم: خاطره بازی میکنم با خاطراتم فرقی نداره شب و روز تو حرمتم.. جونه که با تک تک این عکسا در میره.
-وایه|Vayeh-
امشبم مثل چند شب اخیر با همون جسم تیر خورده و گیم اور شده رفتم.خودم از خودم در عجبم.به فوتی بندم و نیازمند حمد شفای شما.
از لحظه‌ی بیهوشی و به هوش اومدن که چیزی یادم نمیومد.ولی مامان و دوستم میگفتن وقتی به هوش اومدی بعد از گفتن کلمه‌ی گشنمه،گفتی بریم حرم،کی‌میریم حرم. میگفتن اول فکر کردیم منظورت همینجا قمه.هی میپرسیدی کجاییم؟مشهدیم؟ بریم مسجد گوهرشاد دیگه. خوشحالم.از این ضمیر ناخودآگاه و از این دیوانگی و از این علاقه‌ی بیشتر از توانم خوشحالم. دلم میخواد بارها دوباره بیهوش بشم و به هوش بیام. فاطمه‌ دورت بگرده بابا رضا..✨ - ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵-