eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.8هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محصنات ۲
سخنرانی حاج خلیل موحد
☝️حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام_ باب الجواد علیه السلام پس از نماز جمعه
هدایت شده از محصنات ۲
سخنرانی آقای دکتر جاویدنیا جمعه های خونخواهی مشهد مقدس
هدایت شده از محصنات ۲
سخنرانی دختر شهید عرفایی
دکتر سید محمود نبویانخطای محاسباتی.mp3
زمان: حجم: 13M
صوت دوم و بسیار مهم دکتر سید محمود نبویان در مورد: 🔸خطای محاسباتی مسئولان و جزئیات توافقات احتمالی ✍اگر فرمایشات جناب نبویان صحت داشته باشد، کشور در شرف یک کودتا توسط مسئولین نظام ، خاصه شعام است که متعاقبا تجزیه کشور را بدنبال خواهد داشت. واین راهکار وچاره به ذهن متبادر میشود که ملت باید قیام وبا شعار مرگ بر پزشکیان دیوان عالی کشور را بر اساس بند ۱۰ اصل ۱۱۰ قانون اساسی وادار به ارائه عدم کفایت رئیس جمهور نماید. همچنانکه با قیام مردم ایلام وشعار مرگ بر بنی صدر، زمینه طرح عدم کفایت بنی صدر در مجلس فراهم وبا سخنان آتشین امام شهید، عدم کفایت بنی صدر در مجلس شورای اسلامی بتصویب وسپس به تنفیذ امام راحل ره رسید. حال که تاکنون جناب قالیباف مانع استیضاح پزشکیان در مجلس شورای اسلامی شده است ، تنها مسیر قانونی باقیمانده برای عدم کفایت پزشکیان ، همان مسیر دیوان عالی کشور است. لذا واقعا اگر فرمایشات جناب نبویان صحت داشته باشد وعزل رئیس جمهور هم از مبادی قانونی میسر نباشد ، ملت مبعوث شده کف خیابان که عملا مصداق بند میم وصیت نامه امام راحل می‌باشند می‌توانند وصیت امام راحل را عملا متحقق نمایند. أنچه عرض شد بفرض صحت فرمایشات جناب نبویان است ضمن اینکه سوای قصه توافق با آمریکای جنایتکار ، پرونده جناب پزشکیان مشتمل بر پاره ای از عدم اجرای وظائف قانونی است که بستر صدور عدم کفایت وی را برای رئیس دیوان عالی کشور مهیا میسازد. حاجیه تجلی 🌹@vadallah
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدیویی که رسانه امام جامعه منتشر کرد؛ بعد از انتشار خبرهایی مبنی بر نزدیک بودن توافق..! دیگر امام با چه زبانی به ما بگوید راه را مذاکرات نمی‌داند؟ @dadshahr
آقای قالیباف متوجه شدید این همه هندوانه‌ای که به اسم وفاق زیر بغلت گذاشتن واسه چی بود؟ واسه یه همچین روزی بود که ننگ امضای اون توافقنامه با قاتل امام شهیدت رو بچسبونن رو پیشونیت تا کسی هم اعتراض نکنه چرا؟ چون قالیباف سرباز رهبری و رفیق حاج قاسمه از جنس خودتونه از جنس روحانی و ظریف نیست چقدر ساده‌ای تو 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
علمداران پرچم های سرخ خونخواهی رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از ۴ روز پیاده روی به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها رسیدند
✍در جستجوی اسب تروا یک سوال مطرح است که چه نیازی بود امریکا برای نجات دو خلبان ، دو فروند هواپیمای هرکولس باربری که ظرفیت حمل چندین تانک ،خودرو یکی دوگردان تفنگدار ودستگاه های حفاری را دارد ،به مرکز وقلب کشور و اطراف ذخایر اورانیوم کشور اعزام کند؟ سوال ديگری که ذهن را درگیر میسازد ، این است که چگونه ممکن است تا این اندازه نقاط کور راداری در کشور وجود داشته باشد که دو فروند هواپیمای ترابری لجستیکی که به لاک‌پشت معروف است با چند فروند هلیکوپتر، بتوانند خود را به این راحتی به قلب کشور برسانند؟ در ۸ تیر ۱۴۰۰ دفاع پرس(خبرگزاری دفاع مقدس) از فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ صباحی‌فرد، مصاحبه ای را منتشر میکند که در این مصاحبه وی مدعی میشود که: نقطه کور راداری در کشور وجود ندارد/ کیلومترها خارج از مرزها هم رصد می‌شود ایشان مدعی میشودکه : توانمندی‌های راداری و دیده‌بانی پدافند هوایی کشور در خصوص کشف و رهگیری انواع هواپیما‌های رادارگریز ، بسیار چشمگیر و در حدی است که نقطه کور راداری در کشور وجود ندارد و تا کیلومترها خارج از مرزها هم رصد می‌شود. سوال اینجاست که با این ادعا چگونه دو لاک پشت لجستیکی با چند فروند هلی کوپتر که هیچکدام رادار گریز نبوده و با سرعت کم وارتفاع نه چندان بالا، توانسته اند خود را به قلب کشور برسانند ؟ ابهامات وسوالات موجود، با سناریوهای هالیوودی که امریکایی ها و داخلی ها در کشور نقل میکنند با عقل جور در نمی‌آید. گرچه در نگاه اولیه امریکاییها در عملیات نجات دو خلبان به قیمت نابودی چند هواپیما وهلیکوپتر موفق اما در ربایش ذخایر اورانیوم شکست خوردند اما این سوال هنوز باقی است که آیا این سناریو میتواند مشابه سناریوی اسب تروا باشد؟ اگر ادعای فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ صباحی‌فرد در سال ۱۴۰۰ ،صحت داشته باشد ، عملیات اسب تروا تمام نشده ودر جریان است وبزودی شاهد ربایش اورانیوم ها از کشور خواهیم بود مگر اینکه عشایر زاگرس نشین اسب تروا و ساکنینش را پیدا و با برنوهایشان محاصره وسه واژه لر، شجاعت وبرنو را برای همیشه که نه فقط در تاریخ ایران زمین که در تاریخ جهان ثبت و ضبط نمایند. دعاگوی همیشگی عشایر زاگرس نشین حاجیه تجلی 🌹@vadallah
⭕️ بسته ای کامل از خطاهای تکراری! 🔻رهبر انقلاب(سید مجتبی خامنه ای):دشمن روی خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور حساب کرده و کار می کند. 🔻گفتگوی اخیر عراقچی با شبکه خبر یک بسته کامل از انواع خطاهای تکراری در دستگاه محاسباتیِ مسئولان ارشد کشور را به نمایش گذاشت: ▪️اسرائیل دشمن توافق میان ایران و آمریکا است! ▪️مذاکره با آمریکا موجب حملات دشمن آمریکایی-صهیونی به ج.ا در سال گذشته نشد بلکه مقاومت باعث این حملات بود! ▪️بعد از نبرد رمضان تا سالها کسی فکر تعرض به جمهوری اسلامی را نخواهد کرد! ▪️بر اساس توافق انجام شده،آمریکا به حاکمیت جمهوری اسلامی احترام گذاشته و در امور داخلی آن دخالت نخواهد کرد! ▪️اسرائیل از متن و جزئیات توافق ما با آمریکا بی اطلاع است و علت عدم اطلاع رسانی ما درباره توافق و مذاکرات این است که اسرائیل از مفاد توافق و جزئیات آن مطلع نشود!! ▪️توافق ما با آمریکا،موجب آتش بس در لبنان و عقب نشینی اسرائیل از خاک لبنان خواهد شد! 🔻موارد بالا تعدادی از خطاهای فاحش موجود در دستگاه محاسباتی مسئولان مذاکره کننده ایرانی است!خطاهایی که در جای جای گفتگوی عراقچی به وضوح به چشم می خورد!(به عنوان نمونه:عراقچی اسرائیل را دشمن توافق می داند اما با قاطعیت می گوید پس از امضای توافق، اسرائیل آتش بس را رعایت و از خاک لبنان عقب نشینی خواهد کرد!!!) 🔻و دقیقا به خاطر همين خطاهای مکرر در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور است که امت مبعوث شده زیر بار قبول این توافق مخفی نخواهد رفت ! توافقی که نهایی شدن و امضای آن آرزوی قاتلان رهبر شهید انقلاب است! قاتلانی که خون دختران "میناب و لامرد" و بیش از ۷ هزار نفر از هموطنان مظلوم ما(مجموع شهدای دو جنگ ۱۲ و ۳۹ روزه )از چنگالشان جاری است! @pas_kouchehaie_enghelab