eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
آنکه مقاومت کند، به سمت‌ بهشت می‌رود، و هر کس بلغزد، روانه‌ی جهنم میگردد... _ امیرمومن‌ها، علی‌علیه‌السلام خطبه۱۱۹ 📜 @nahjolbalAqe_ir
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 قالیباف؛ رفیق حاج قاسم و تکرار تجربه یاسر عرفات! فردی با آن سابقه‌ی جهادی، علیرغم اینکه اسرائیل تمام دوستانش رو کشته بود، به خون دوستانش خیانت کرد و نشست پای میز مذاکره، و عاقبت خودش هم کشته شد! https://t.me/ALIDORRIZ ✍مقصود پیمان اسلو میباشد👇 https://eitaa.com/vadallah/9382 🌹@vadallah
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راهپیمایی در خیابان صفاییه قم برای مراجعه به دفاتر مراجع تقلید 📌پی نوشت: دفاتر اغلب مراجع محترم تقلید در خیابان صفاییه قم می باشد @NEMA14
🔰تداوم حملات ارتش رژیم اسرائیل به جنوب لبنان 🔸توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی ارتفاعات علی الطاهر و اطراف شهرک نبطیه الفوقا در جنوب لبنان را گلوله باران کرد. 🔘 بله | ایتا | سروش+ | اینستاگرام | تلگرام @Kayhan_Online
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍قابل توجه مردم مبعوث شده حاضر در جبهه کف خیابان 🔻هشدار پوتین به مسئولین ایرانی نسبت به توافق نامه ای که قرار است جمعه امضاء شود. ❌ مصاحبه کامل را در [آپارات] https://www.aparat.com/v/mmkp20k خط انرژی ببینید.❌ 🌹@vadallah
💢 حالا که بازار تبریکات گرمه! یادآوری (قسمت ۲) 🔴 سهم اصولگرایان از 🔹برجام محصول حسن روحانی و محمدجواد ظریف به تنهایی نبود؛ نقش شهید عزیز علی لاریجانی، ویژه بود؛ اگرچه بعداز جنگ ۱۲ روزه به خاطر ارادت ویژه به رهبری شهید، مواضع متفاوتی را اتخاد کرد و همچنین نقش حامیان سیاسی دولت، مرحوم هاشمی، سیدمحمد خاتمی، ناطق نوری، سیدحسن خمینی و رسانه‌های این جریان (شرق، اعتماد، آفتاب، سازندگی، قانون، انتخاب و...). 🔸اما لازم به توضیح است که جریان اصولگرایی نیز سهم بسیار جدی در تصویب و اجرای برجام ایفا کردند: 1️⃣ برخی اعضای دفتر رهبری: اگرچه رهبر شهید انقلاب بارها به صراحت اعلام کردند که «به مذاکرات خوش بین نیستند»، «آمریکا بدعهد است» و تأکید کردند که «به جزئیات ورود نمی‌کنم»، اما برخی اعضای دفتر رهبری با حضور خود در جلسات هماهنگی دولت و مجلس، زمینه تصویب برجام را فراهم کردند. 🔹سیدعلی اصغر حجازی، قائم مقام دفتر رهبری و حسین محمدی عضو دفتر رهبری، دو عنصر مؤثر از دفتر بودند که در جلسات هماهنگی تصویب برجام، باعث همراهی خیلی از نماینده ها، رسانه‌ها و نیروهای انقلابی شدند. همچنین حمایت علی اکبر ولایتی و علی آقامحمدی، در پیشبرد این پروژه روشن بود. 2️⃣ محمدحسین صفار هرندی، در حمایت از برجام گفت: «اگر خطوط ترسیم شده در مذاکرات رعایت نمی‌شد، رهبری لحظه‌ای تحمل نمی‌کردند؛ بدانید که مذاکره کننده‌ها به خطوط قرمز نزدیک نشدند!». در حالی که رهبر شهید بعداً بارها از نقض خطوط قرمز وی گفتند. 3️⃣ محسن رضایی، دبیر وقتِ مجمع تشخیص در این باره گفت: «نقد برجام، نقد رهبری است/ حتی نیروهای حزب‌اللهی هم نباید وارد حریم رهبری شوند.» 4️⃣ محمدباقر قالیباف بعنوان شهردار وقت تهران در ۱۸ آبان ۹۴ می‌گوید: «برجام بطور کلی و بدون شک، موفقیت بزرگی است! بنده هم به سهم خودم هر جا که فرصتی شد و دستی بر قلم بردم سعی کردم تا از دستگاه دیپلماسی قدرشناسی کنم». (فارس) همچنین در ۵ مهر ۹۵ می‌گوید: «مذاکره با دشمن نیز به نوعی مبارزه است! بنده با برجام موافق هستم (تسنیم). بعداً هم ظریف نقل کرده بود که آقای قالیباف در سال ۹۲ - قبل از انتخابات- با وی صحبت کرده بود که وزارت خارجه وی را بپذیرید! قالیباف در ۲۲ بهمن ۹۵ می‌گوید: «برجام نتیجه انقلابی‌گری و خون شهداست» (ایسنا) و در ۱۱ اردیبهشت ۹۶، «در ایام انتخابات» در شبکه دو سیما می‌گوید: «من هم از برجام پاسداری می‌کنم؛ هر دولتی غیر از این دولت، همین مسیر را می‌رفت [ایسنا]. یعنی اگر من هم در سال ۹۲ رئیس جمهور می‌شدم همین مسیر را می‌رفتم!» قالیباف تا همین سال ۹۷ معتقد بود: «هنوز هم معتقدم برجام موفقیت بزرگی بود». 5️⃣ عزت‌اله ضرغامی بعنوان رئیس وقت صداوسیما، از همان آغاز دولت روحانی با روند مذاکرات همراهی کرده و تمام تلویزیون را در اختیار تیم جنگ روانی روحانی قرار داد و هیچگونه نقدی درباره برجام از رسانه ملی منتشر نشد؛ ضرغامی دهان منتقدین را اصطلاحاً پلمپ کرد و حاضر به برگزاری یک مناظره خشک و خالی درباره برجام و مذاکرات هم نشد. ضرغامی بعداً در جلسه با جمنا هم گفته: «من اگر رئیس جمهور شوم وزیر خارجه‌ام همین آقای ظریف است.» 6️⃣ محمدسعید احدیان، مدیرمسئول وقتِ روزنامه خراسان (مشاور فعلی قالیباف) برای برجام کتاب نوشته «برجام؛ تحلیل کلان و خرد» و در روزنامه خراسان تیتر زد: «امضای کری تضمین است». 7️⃣ حمیدرضا مقدم فر، مشاور رسانه‌ای وقتِ فرمانده کل سپاه در نامه‌ای سرگشاده به حاج حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان تلویحاً از برجام حمایت و انتقادات شریعتمداری به روند مذاکرات و برجام را مخالف مشی رهبری قلمداد کرد! 8️⃣ مهدی محمدی مشاور آقای قالیباف هم در یادداشتی با عنوانِ «توافق متوازن» در ۲۴ تیر ۹۴، هم توافق را متوازن نامید هم این موفقیت (!) را حاصل مدیریت رهبری خواند و تلویحاً از ورود رهبری به جزئیات نوشت! حرفی که رهبری چندین بار تکذیب کرد. 9️⃣ محسن مهدیان از روزنامه‌نگاران اصولگرا در یادداشتی نوشت: «جا داشت ما حزب اللهی‌ها به استقبال ظریف می‌رفتیم و گلریزان می‌کردیم و سوت و کف می‌زدیم.» 🔟 قبل از برجام نیز بیش از۵۰ فعال رسانه ای اصولگرا در بیانیه‌ای از روند مذاکرات ابراز خوشحالی کرده و تشکر کردند! من جمله آقایان: عبدالحسین روح‌الامین‌نجف‌آبادی، فریدالدین حدادعادل، ناصر ایمانی، محمدسعید احدیان، محسن مهدیان و... 🔹اکثر اینها امروز جزو منتقدین برجام هستند و البته حامی مذاکرات جدید با آمریکا؛ 👈 اما به یاد بیاورید که روشنگری‌های رهبری شهید و جریان انقلابی در آن مقطع نتوانست مقابل برجام سدی ایجاد کند. 🔸صدها بار اثبات شد که مذاکره با آمریکا، مذاکره نیست. آمریکا در مذاکره تسلیم ایران را می‌خواهد و به هیچ عهدی وفا نمی‌کند. اینکه مذاکره کننده اصولگرا باشد یا اصلاح‌طلب، فرقی نمی‌کند!
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
22.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨این چند دقیقه را از دست ندهید. 🎬سردار سعید قاسمی: «شما همت را به نام یک اتوبان می‌شناسید… ما او را در میدان شناختیم.» روایتی از جام زهری که تاریخ ایران را تغییر داد و از تجربه‌ای که هنوز باید از آن درس گرفت… و در نهایت… ما در هر شرایطی، پای عهد خود با امام جامعه می‌مانیم. 🇮🇷🔥 🌹@vadallah
14.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا رهبر رو تضعیف میکنی!؟ مگه میشششه چیزی رو‌ به امام و رهبر «تحمیل» کرد!؟ پاسخش رو از پیامبر بشنویم ✅ ‌🧡 ای شو👇 @maroofane5 @maroofane5
❌فوري ، ساعاتي پیش قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته پس از اعلام پایان جنگ توسط رئیس جمهور آمریکا، ۸۴ بار آتش بس در جنوب لبنان را نقض نموده و همچنان به جنایات و کشتار مردم مظلوم لبنان ادامه می‌دهد. 🔹 هشدار داده می‌شود چنانچه ارتش کودک کش رژیم صهیونیستی به شرارت در جنوب لبنان پایان ندهد، باید منتظر پاسخ سخت نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران باشد. ✍اینکه انگشتانتان روی ماشه است، خیلی خوبه، اما مهمتر از انگشتان مبارکتان، این است گه گوشتان بفرمان کیست؟ آیا بفرمانی است که امام رشید در اولین فرمانشان خطاب به شما فرمودند که: 👇 🔻 برادران عزیز رزمنده! خواست توده‌های مردم، ادامه دفاع موثر و پشیمان‌کننده است. همچنین قطعاً همچنان از اهرم مسدود کردن تنگه هرمز باید استفاده شود. | ۱۴۰۴/۱۲/۲۱
ادعای مدیر FDD: مذاکره مقدمه حمله سنگین‌تر به ایران است مارک دوبوویتز، مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی: 🔸بازارهای انرژی را دوباره آرام و ذخایر را پر کنید. 🔸به ارتش آمریکا استراحت دهید و آن را دوباره مسلح کنید. 🔸طرحی برای حمایت از ایرانیان مخالف برای فلج کردن حکومت تدوین کنید. 🔸تحریم‌ها را با فشار بی‌وقفه اجرا کنید. 🔸پای میز مذاکره بازی نخورید و اراده تهران را زود آزمایش کنید. 🔸امتیاز کم بدهید، نتیجه بخواهید و سریع (از میز مذاکره) کنار بروید. 🔸محکم‌تر ضربه بزنید و حمله کنید. 🔻 حکمران؛ روایت عمیق سیاست و اقتصاد @HokmranOnline ✍ادعایی مشابه ادعای شورای امنیت روسیه در فروردین ۱۴۰۵ اطلاعات بیشتر 👇 https://eitaa.com/vadallah/9388 🌹@vadallah