محمدمسلم وافی/جهادتبیین
📌 ایران میرود... دلیل : تجربه بعد از رفتن ایران چی میشه؟ مثل دفعات قبل دلیل : تجربه آیا میش
هدایت شده از بلد طیّب/منانِ رئیسی
روزگار عجیبی است...
روزگار عجیبی است، جماعتی که مردم انقلابی و مبعوث را دائما با این ادعا که اینها تندرو هستند و از منویات رهبری عبور کردهاند را خوارج مینامیدند حالا خودشان در قبال نقض آشکار خطوط قرمز رهبری و عبور از تذکرات صریح ایشان، کمترین واکنشی هم نشان نمیدهند و دائما با انشاءالله و ماشاالله گفتن، سعی در توجیه و مالهکشیِ فرایند مذاکرات و نقض مکرّر شروط رهبری دارند! تاریخ قضاوت میکند که چه کسانی خوارجصفت بودهاند و چه کسانی با ایفای نقش ابوموسی اشعری برای معاویه، از منویات و خواستههای علی عبور کردهاند!
بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی
https://eitaa.com/baladetayyeb
محمدمسلم وافی/جهادتبیین
#پاکستان #آمریکا 🚨 و بالاخره قطعی شدن تفاهم ایران و آمریکا در ۱۴ بند به نام قرارداد اسلام آباد دقیق
و چه خوشخیالاند کسانی که حتی یک درصد احتمال میدهند آمریکا به یکی از این ۱۴ بند پایبند بماند.
محمدمسلم وافی/جهادتبیین
#قصاص #انتقام
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقاجان....
دلسرد نمیشویم..
و مثل گذشته در میدان خواهیم بود.
محمدمسلم وافی/جهادتبیین
آقاجان.... دلسرد نمیشویم.. و مثل گذشته در میدان خواهیم بود.
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم عزیز
شما هم دلسرد نشوید...
خودمان را آماده کنیم برای روزی که امامِ شهیدمان فرمود آن روز نزدیک است یعنی نابودی اسرائیل
محمدمسلم وافی/جهادتبیین
مردم عزیز شما هم دلسرد نشوید... خودمان را آماده کنیم برای روزی که امامِ شهیدمان فرمود آن روز نزدیک ا
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 خرمشهرها در پیش است...
🕊️ به فرموده امام شهید:
«به زودی زود، مردم ایران احساس پیروزی خواهند کرد.»
محمدمسلم وافی
📅 ۲۲ خرداد ۱۴۰۵
━🍃❀💠❀🍃━═•••
📲 کانال محمدمسلم وافی 👇🏻
@vafimoslem
محمدمسلم وافی/جهادتبیین
و چه خوشخیالاند کسانی که حتی یک درصد احتمال میدهند آمریکا به یکی از این ۱۴ بند پایبند بماند.
🚨 شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۲۱
اجتماع بزرگ مردم قم در میدان توحید
شروط رهبری در مذاکرات را فریاد خواهیم زد.
محمدمسلم وافی/جهادتبیین
و چه خوشخیالاند کسانی که حتی یک درصد احتمال میدهند آمریکا به یکی از این ۱۴ بند پایبند بماند.
582.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سال ۱۳۹۷ و صحبتهای منطقی دکتر پزشکیان نائب رئیس مجلس در مورد مذاکره با آمریکای بدعهد