بله ؛
بزرگی آن است که بدانی کجا باید بدرخشی و کجا دربرابر نوری عظیم تر، از ادعای دیده شدن دست بکشی ؛
هم چو کرم شب تابی، که در آغوش خورشید به سکوت نورانی تن می دهد .
[من]
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من بستنی شکلاتی رو به هیچی نمیفروشم 🥲❤️🩹
به وقت ِ۱۷☫
فیزیک واقعا درس عجیبیه !
عجیب همیشه به معنی بد نیست؛
اگه واقعا با عشق بخونی عاشقش میشی :)))
به وقت ِ۱۷☫
عجیب همیشه به معنی بد نیست؛ اگه واقعا با عشق بخونی عاشقش میشی :)))
با این وجود فیزیک از همه درسا سخت تره .
نه تو می مانی
نه اندوه
و نه ، هیچ یک از مردم این آبادی
به حباب نگران لب یک رود ، قسم
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم ، خواهد رفت
آن چنانی که فقط ،خاطره ای خواهد ماند
لحظه ها عریانند
به تن لحظه خود ، جامه اندوه مپوشان هرگز
[#سهراب_سپهری]