به وقت ِ۱۷☫
فیزیک واقعا درس عجیبیه !
عجیب همیشه به معنی بد نیست؛
اگه واقعا با عشق بخونی عاشقش میشی :)))
به وقت ِ۱۷☫
عجیب همیشه به معنی بد نیست؛ اگه واقعا با عشق بخونی عاشقش میشی :)))
با این وجود فیزیک از همه درسا سخت تره .
نه تو می مانی
نه اندوه
و نه ، هیچ یک از مردم این آبادی
به حباب نگران لب یک رود ، قسم
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم ، خواهد رفت
آن چنانی که فقط ،خاطره ای خواهد ماند
لحظه ها عریانند
به تن لحظه خود ، جامه اندوه مپوشان هرگز
[#سهراب_سپهری]
نمیدانم چرا؟ اما تو را هرجا که میبینم
کسی انگار میخواهد زِ من، تا با تو بنشینم
تن یخ کرده، آتش را که میبیند چه میخواهد؟
همانی را که میخواهم، تو را وقتی که میبینم
تو تنها میتوانی آخرین درمان من باشی
و بیشک دیگران بیهوده میجویند تسکینم
تو آن شعری که من جایی نمیخوانم، که میترسم
به جانت چشم زخم آید چو میگویند تحسینم
زبانم لال! اگر روزی نباشی، من چه خواهم کرد؟
چه خواهد رفت آیا بر من و دنیای رنگینم؟
نباشی تو اگر، ناباوران عشق میبینند
که این من، این منِ آرام، در مردن به جز اینم
[#محمد_علی_بهمنی]
به وقت ِ۱۷☫
عجیب همیشه به معنی بد نیست؛ اگه واقعا با عشق بخونی عاشقش میشی :)))
فیزیک ول کنم نیست
فکر کنم اونم عاشقم شده :)))
زندگی زیباست ای زیبا پسند
زنده اندیشان به زیبایی رسند
آن قدر زیباست این بی بازگشت
کز برایش می توان از جان گذشت
شاخه ها را از جدایی گر غم است
ریشه هاشان دست در دست هم است...
[#هوشنگ_ابتهاج]