نمیدانم چرا؟ اما تو را هرجا که میبینم
کسی انگار میخواهد زِ من، تا با تو بنشینم
تن یخ کرده، آتش را که میبیند چه میخواهد؟
همانی را که میخواهم، تو را وقتی که میبینم
تو تنها میتوانی آخرین درمان من باشی
و بیشک دیگران بیهوده میجویند تسکینم
تو آن شعری که من جایی نمیخوانم، که میترسم
به جانت چشم زخم آید چو میگویند تحسینم
زبانم لال! اگر روزی نباشی، من چه خواهم کرد؟
چه خواهد رفت آیا بر من و دنیای رنگینم؟
نباشی تو اگر، ناباوران عشق میبینند
که این من، این منِ آرام، در مردن به جز اینم
[#محمد_علی_بهمنی]
به وقت ِ۱۷☫
عجیب همیشه به معنی بد نیست؛ اگه واقعا با عشق بخونی عاشقش میشی :)))
فیزیک ول کنم نیست
فکر کنم اونم عاشقم شده :)))
زندگی زیباست ای زیبا پسند
زنده اندیشان به زیبایی رسند
آن قدر زیباست این بی بازگشت
کز برایش می توان از جان گذشت
شاخه ها را از جدایی گر غم است
ریشه هاشان دست در دست هم است...
[#هوشنگ_ابتهاج]
به وقت ِ۱۷☫
منو مثل کارتونا ببرین از تو گوشی این تو ...:)))
البته پرده نداره :(
باید پرده داشته باشه که پردش کنار بره بعد نور بیاد تو خونه ... اره 😂
نمیدانم، نمیدانم ،میان نمیدانم ها گمشده ام؛ اما تنها یک چیز را میدانم که من باز هم نمیدانم عشق چیست.
[من]
به روی زیبای مادر عزیزتر از جانم مینگرم . در حیرت نقاشی خالق این دنیا فرو میروم . چه زن زیبایی !
خط های کوتاه و بلند در کنار چشمان ِمهربان ِاو صورتش را کمی درهم کرده ؛دنیا مادرم را در پیچ و خم هایش آزرده کرده .
اما با این حال در نظرم او زیباترین است ...
[من]