اخیراً در گوشه ی این ذهن پر تلاطم مینشینم و به آواز گوش خراش وجدان سردرگمم گوش میدهم
واژه ها مانند عابران ِپیاده هرکدام به یک سو سفر میکنند، خلوتی برای خود بر میگزینند و در آنجا باقی عمرشان را سپری میکنند ...
به قول یک بنده خدایی "واژه ها در ذهن ها معنای متفاوت دارند" به راستی چرا ؟
[من]
من به آمار زمین مشکوکم
اگر این سطح پر از آدمهاست
پس چرا این همه دلها تنهاست ...؟!
[#سهراب_سپهری]
هدایت شده از Manphor?!
ینی کلا از بعد اذان مغرب تا دوازده شب خونه بمونم دیوونه میشم
برای زندهماندن،
دو خورشید لازم است؛
یکی در قلب،
دیگری در آسمان.
[#نادر_ابراهیمی]