هدایت شده از Manphor?!
ینی کلا از بعد اذان مغرب تا دوازده شب خونه بمونم دیوونه میشم
برای زندهماندن،
دو خورشید لازم است؛
یکی در قلب،
دیگری در آسمان.
[#نادر_ابراهیمی]
به وقت ِ۱۷☫
آخ جون فردا آلارمای گوشیم کله صبح صدا نمیدههععععع🥱🥳
سلام جمعه :))))))))))
به وقت ِ۱۷☫
سلام جمعه :))))))))))
باور کنین جنگ میشه همین فردا که من میخوام استراحت کنم :/