من به آمار زمین مشکوکم
اگر این سطح پر از آدمهاست
پس چرا این همه دلها تنهاست ...؟!
[#سهراب_سپهری]
هدایت شده از Manphor?!
ینی کلا از بعد اذان مغرب تا دوازده شب خونه بمونم دیوونه میشم
برای زندهماندن،
دو خورشید لازم است؛
یکی در قلب،
دیگری در آسمان.
[#نادر_ابراهیمی]