گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
[#سعدی]
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
این که ما فارسی بلد باشیم و شعر نخونیم واقعا کفر نعمته!