eitaa logo
به وقت ِ۱۷☫
26 دنبال‌کننده
108 عکس
84 ویدیو
0 فایل
دوشنبه ۶ بهمن
مشاهده در ایتا
دانلود
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی []
‌کاش دو نفر بودم. یکی می‌موند پیش مامان و یکی می‌رفت پی زندگیش.
_
00:00
شاید حق با مامان و بابا بود شاید همچی تقصیر این گوشی لعنتیه 🤷🏼‍♀
این که ما فارسی بلد باشیم و شعر نخونیم واقعا کفر نعمته!
به وقت ِ۱۷☫
_
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چایی>>>
[ساده رنگ] []