نگاهت میکنم خاموش و خاموشی زبان دارد
زبان عاشقان چشم است و چشم از دل نشان دارد
چه خواهشها در این خاموشیِ گویاست نشنیدی؟
تو هم چیزی بگو چشم و دلت گوش و زبان دارد .
[#هوشنگ_ابتهاج]
هم به حلیم نمک میزنید، هم فسنجون رو شیرین میخورید، هم به آلوچه میگید گوجه سبز؟
تازه عاشق کلهپاچه هم هستید؟؟!!
حس میکنم به دنیای شما تعلق ندارم!! 🥲😭
[چند سالت بود که فهمیدی] این بیت از شاهنامه فردوسی نیست و سروده حکیم طوسه؟
بسی رنج بردم درین سال سی
عجم زده کردم بدین پارسی
به وقت ِ۱۷☫
[چند سالت بود که فهمیدی] این بیت از شاهنامه فردوسی نیست و سروده حکیم طوسه؟ بسی رنج بردم درین سال سی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
زندگی خالی نیست
مهربانی هست،
سیب هست،
ایمان هست
آری تا شقایق هست زندگی باید کرد
[#سهراب_سپهری]
نشسته ام در انتظار این غبار بی سوار
دریغ کز شبی چنین سپیده سر نمی زند
[#هوشنگ_ابتهاج]
میتراوید آفتاب از بوتهها
دیدمش در دشتهای نم زده
مست اندوه تماشا، یارِ باد
مویش افشان، گونهاش شبنم زده
لالهای دیدم
لبخندی به دشت
پرتویی در آب روشن ریخته
[#سهراب_سپهری]