به وقت ِ۱۷☫
[چند سالت بود که فهمیدی] این بیت از شاهنامه فردوسی نیست و سروده حکیم طوسه؟ بسی رنج بردم درین سال سی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
زندگی خالی نیست
مهربانی هست،
سیب هست،
ایمان هست
آری تا شقایق هست زندگی باید کرد
[#سهراب_سپهری]
نشسته ام در انتظار این غبار بی سوار
دریغ کز شبی چنین سپیده سر نمی زند
[#هوشنگ_ابتهاج]
میتراوید آفتاب از بوتهها
دیدمش در دشتهای نم زده
مست اندوه تماشا، یارِ باد
مویش افشان، گونهاش شبنم زده
لالهای دیدم
لبخندی به دشت
پرتویی در آب روشن ریخته
[#سهراب_سپهری]
تا در طلب گوهر کانی کانی
تا در هوس لقمهٔ نانی نانی
این نکتهٔ رمز اگر بدانی دانی
هر چیز که در جستن آنی آنی
[#مولانا]
[#فکت_قوی]
روابط انسانی از اونجایی به گند کشیده شد که آدمها جای حرف زدن باهمدیگه، استوری گذاشتن .