eitaa logo
واحه ؛
1.1هزار دنبال‌کننده
423 عکس
74 ویدیو
0 فایل
- 🎬📽️ - [ نقطه ای سبز در بیابان ] تا فور هست چرا کپی عزیزِمن ؟ از عکس ها و فیلم های شخصی کپی نکن عزیزجان* برایِ شنیدن نجواهایت 💙: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_139g25o&btn=Nilemoon
مشاهده در ایتا
دانلود
واحه ؛
‏_ پس نور‌های زندگی‌مان چه ؟ + به آن‌ها فرصت بده ، در تو زخم ایجاد می‌کنند .
بچه ها دو هفته باقی مونده به مدارس ، حتی اگه تابستون خوبی نداشتید ، از این دو هفته نهایت لذت رو ببرید ، که اگه تو شروع مدارس ازت پرسیدن تابستون امسالت چطور بود ؟ یه لبخند بزنیُ بگی خیلی خوب بود . نه اینکه وقتی ازت بپرسن لبخند رو لبات محو شه و بگی همش صرف مجازی شد . [ بیاین روراست باشیم باهم ، واقعا فایده ای هم داشت صرف کردن وقت تو مجازی ؟ ]🤍
واحه ؛
بچه ها دو هفته باقی مونده به مدارس ، حتی اگه تابستون خوبی نداشتید ، از این دو هفته نهایت لذت رو ببری
برید کافه ، کتاب جدید شروع کنید ، فیلم های ندیده تونو ببینید ، ورزش مورد علاقه تونو انجام بدید ، دسر کیک یا هرچیز دیگه‌ای که جدید باشه رو درست کنید ، صبح زود پاشید پیاده روی کنید ، شبا زود بخوابیدُ حس منفی رو از خودتون دور کنید ، اتاقتونو قشنگ کنید و ..💗
واحه ؛
برید کافه ، کتاب جدید شروع کنید ، فیلم های ندیده تونو ببینید ، ورزش مورد علاقه تونو انجام بدید ، دسر
حتی اگه سه ماه وقت‌تون صرف مجازی شد این دو هفته رو فقط فقط فقط برای خودتون تایم بزارید 🪐
واحه ؛
حتی اگه سه ماه وقت‌تون صرف مجازی شد این دو هفته رو فقط فقط فقط برای خودتون تایم بزارید 🪐
یه جوری این دو هفته رو بگذرونید که با انرژی خیلی زیادتر سال تحصیلی رو شروع کنید 💙
واحه ؛
برید کافه ، کتاب جدید شروع کنید ، فیلم های ندیده تونو ببینید ، ورزش مورد علاقه تونو انجام بدید ، دسر
اگه نمیدونین چه کتابی رو شروع کنید یا چه فیلمی رو یا اصلا با چی اتاقتونو قشنگ کنید تا جایی که بتونم حتما حتما بهتون کمک میکنم 🤍
واحه ؛
بچه ها دو هفته باقی مونده به مدارس ، حتی اگه تابستون خوبی نداشتید ، از این دو هفته نهایت لذت رو ببری
واقعا از خوندن این پیاما خیلی خوشحال میشم که تابستون امسالتون بهتر از پارسال بوده 😭💗
‏در ‎پزشکی دستور عجیب و مهیبی داریم : No CPR این اصطلاح زمانی است که ، پزشک از بازگشت بیمار قطع امید کرده . فرمان قتل نیست بلکه فرمان پذیرش ‎مرگ هست و تسلیم در برابر تقدیر یا هر اسم دیگری که شما براش انتخاب می‌کنید ؛ ما در ‎زندگی گاهی نیازمند این دستوریم ، اقرار به ناتوانی در تغییر شرایط 🤍؛
هدایت شده از 𝘕𝘪𝘭𝘦𝘮𝘰𝘰𝘯 ;
خب بخوام از امروز بگم : امروز خوب بود در کنار همه‌ی نفس گیر بودناش 💙 صبح زود پاشدمُ چند ساعتی وقتمو با دوستم [ چند هفته بود ندیده بودمش ] گذروندمُ بعد رفتم کلاس و بعدش باشگاهُ بعدم با اتوبوس به مقصد کلاس بعدی ، شب ساعت ۹ شب خستهِ ُ نفس گیر رسیدم خونه ُ با کلی تست نزده و برنامه ریزی انجام نشده مواجه شدم 💔 ولی در نهایت فقط حلقه های خیار رو چشم قبل خواب می‌تونست از خستگی امروز بکاهِ ✨ درکل بعد یک هفته روز شلوغی بود ، ولی از اون روزا که چشماتو با خستگی و لبخند میبندیُ خودتو به خواب میسپری بود 🛐