واحه ؛
کلمه ی "بعدا " رو از زندگیت حذف کن دوستم ؛
اگر کاری رو باید شروع کنی ، بکن
اگر حرفی رو باید بزنی ، بزن
اگر جایی برای رفتن داری ، برو
اگر کتابی رو باید بخونی ، بخون
اگر عادتی رو باید تغییر بدی ، بده
اگر محبتی رو باید ابراز کنی ، بکن
اگر درسی رو باید یاد بگیری ، بگیر
فردا برای همه ، حتمی نیست 💙
وقتی به لیست کار های بعد کنکورم فکر میکنم ، دلم میخواد زودتر این ۷ ماه بگذره ُ تک تک کارایی که طی مسیر کنکور برام غیرقابل انجام بود رو انجام بدم .
واحه ؛
بچه ها کنکوری داریم اینجا ؟ https://daigo.ir/secret/3277047543
خواستم به همه کسایی که هدف الانشون درسِ [ چه کنکورین و چه پایه های دیگه ] و خیلی از تفریحاتشون رو کنار گذاشتن بگم که :
پاشید همین الان که این پیامو میخونید یک دفتر بزارید جلوتون و هرکاری که دلتون میخواسته انجام بدید ولی چون درس داشتید انجام ندادید رو بنویسید و فردای بعد کنکور همشو با خیال راحت انجام بدید 💙
اینجوری ذهنتون یکم آروم تر میشه که الان درس میخونم ولی بعدا این کارا رو انجام میدم ✨
واحه ؛
گاهی فکر میکنم لذت واقعی توی همون جزئیاتیه که خیلیها نادیده میگیرن، لازم نیست چیزای عجیب و گرون داشته باشی تا خوشحال بشی، کافیه بوی قهوه صبح رو حس کنی، با یه دوست قدیمی چند دقیقه بخندی، یا غروب آفتاب رو تماشا کنی، همین لحظههای کوچیکه که جمع میشه و زندگی رو میسازه، اگه منتظر اتفاقای بزرگ بمونیم شاید نصف عمرمون صرف انتظار بشه، ولی اگه قدر همین ریز خوشیها رو بدونیم هر روز میتونه یه جشن کوچیک باشه 🤎.
واحه ؛
_
بعضیها فریاد زدند "آزادی"
اما صدایشان به گریه یک همسرِ تازهعروس ختم شد ..
جوانی که هنوز گرمای دست همسرش از دلش نرفته بود ، در هیاهوی اغتشاش،
در آتش دروغ و فریب،
از او گرفته شد.
چه زود لباس دامادیاش
به کفن بدل شد ..
و چه سنگین است داغی
که سهم دل دختری شد
که تازه داشت زندگی را باور میکرد.
آنان که آتش به این سرزمین زدند،
بدانند هر قطره اشک، هر آه شبانه،
و هر قلب شکسته
شاهدی است علیهشان.
اما ما ایمان داریم
که این خون، گم نمیشود
و این رفتن، پایان نیست.
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا
بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ..