eitaa logo
کانال خبری والعصر
547 دنبال‌کننده
40.2هزار عکس
58.2هزار ویدیو
333 فایل
قسم به عصر ما، هنگامی که حضرت مهدی ظهور خواهد کرد. #والعصر 🇮🇷 به کانال خبری #والعصر بپیوندید: https://eitaa.com/joinchat/269156353Ccd257414da
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مخبر: ادعا می‌کردند اهل مذاکره‌اند اما ما را در میان کشورهای همسایه هم محصور کردند ✍ببینین چیکار کردین که صدای مخبر هم درآوردین
🚨 اعلام آمادگی نیروهای های عراقی به نیروهای ایرانی و لبنانی برای مشارکت علیه رژیم صهیونیستی در جنگ احتمالی علیه لبنان. قبلا هم افغانستان ، پاکستان ، سوریه و یمن اعلام آمادگی کامل برای جنگ علیه اسرائیل رو اعلام کرده بودند.
40.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه چیز در مورد طرح طلایی زاکانی 🔸 زاکانی چگونه می‌خواهد به جای یارانه انرژی(برق،گاز و بنزین) به مردم طلا بدهد؟
🔻 شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان دولت روحانی با حمایت از بی‌اخلاقی آشکار محمد فاضلی در میزگرد فرهنگی، در توییتی نوشت «بگذارید حرفش را بزند»؛ اما در عین حال قسمت کامنت پست خود را بست تا کسی نتواند نظر مخالف خود را ابراز کند! 🔹البته وی نیز پیشتر سابقه رفتار شبیه به محمد فاضلی را در برنامه زنده تلویزیونی دارد. بررسی سابقه اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد در عین اینکه شعار «زنده باد مخالف من» سر می‌دهند، اما به بدترین نحو ممکن در برابر انتقادات پاسخ می‌دهند؛ عربده‌کشی، تهدید به برخورد، حمله به خبرنگار، پرت کردن میکروفون و عربده‌کشی کمترین واکنش آن‌ها در برابر مخالفان بوده است.
🔴 یکی از اقدامات فاجعه‌بار آ. ، واگذاری تصمیم‌گیری تعرفه خدمات درمانی به بخش خصوصی یا همان نظام پزشکی در سال ۸۲ بود! 🔹پزشکیان در جایگاه وزارت بهداشت و درمان در سال ۸۲ اقدامی کرده که تاکنون تاثیر منفی‌اش را در عرصه سلامت و بهداشت می‌بینیم! 🔸تا قبل از ۸۲ تعرفه خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی و خصوصی یکسان بود و خصوصیها تنها برای هتلینگ (خدمات رفاهی) اندک هزینه‌های اضافی می‌گرفتند. ۸۲ و ۸۳ در دوره پزشکیان و با ورود او اختلاف بخش دولتی و خصوصی دوازده برابر شد. 🔹پزشکیان گفت تعرفه‌ها باید واقعی شود و نتیجه این اختلاف ۱۲ برابری شد. کیفیت خدمات در بخش دولتی سقوط آزاد کرد و بردن بیمار از بخش دولتی به بخش خصوصی جدی‌تر شد و در بخش دولتی بجای استاد، سروکار مریض با رزیدنت و اینترن افتاد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️ ترکیه بالاتر از ایران؛ با اینکه: ❌تحریم نیست 🚫ممنوعیت اقتصادی نداره ✅میلیونی گردشگر داره ✅صنعت و تولید خوبی داره 🧐اما ایرانی‌ها فکر می‌کنند علت تورم، تحریم‌هاست
👤 توییت استاد ✍️ محمدجواد ⁩پس از دروغ آشکاری که با استناد به نموداری دستکاری‌شده درباره فروش نفت در رسانه ملی و مقابل چشم میلیون‌ها نفر گفت، ‏حالا در یک شبکه اجتماعی محدود؛ عذرخواهی می‌کند. 🔹‏مردم اما برای درک دوران سیاه هشت‌ساله حسن روحانی هیچ نیازی به نمودار ندارند، مردم آن دوران را با گوشت و پوست و استخوان درک کرده‌اند.
👤 توییت استاد ✍️ چند سوال: - آیا برای اعتراض راه دیگری جز این عمل غیرمتمدنانه وجود نداشت؟ - به نظرتان بهتر نبود حالا که تصمیم بر ترک برنامه گرفته به‌جای پرت‌کردن «میکروفون هاش اف» آن را با متانت به مجری تحویل داده یا روی زمین می‌گذاشت؟ - حالا که این‌قدر عصبانی است چرا آن را به‌سمت پرتاب کرد؟ - آیا خود را مصداق جمله پزشکیان در بی‌فرهنگی تلقی کرد؟ - اگر کارشناس همراه یکی از اصولگرایان همین اقدام را انجام داده بود غرب‌گرایان چه می‌کردند؟
🚨 🔺رسانه های عبری: اسرائیل چراغ سبز حمله به لبنان را از سوی آمریکا دریافت کرد.
پزشکیان از هیچ چیز سر در نمی‌آورد. 🔻به‌ خبرگزاری‌مردمی‌عَمّار بپیوندید http://eitaa.com/joinchat/2044657664C50ccd48f34 @adminpress : تحریریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این لیبرال‌های خشونت‌طلب! «به یک لیبرال خش بنداز تا عربده یک فاشیست رو بشنوی»! توضيحات دکتر حلیا دوطاقی در موضوع جنبش دانشجویی آمریکا + توضیحات دکتر زرشناس در معرفی ماهيت واقعی ليبرال‌ها هنگامی که این دو کلیپ را تماشا می‌کنید، دشنام های روحانی به مخالفان خود، خلاف‌گویی‌های همراه با فریاد ظریف در صدا و سیما و رفتار پرخاشگرانه محمد فاضلی در میزگرد فرهنگی دکتر پزشکیان را مرور کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥گزیده‌ای از مناظره و راجع به 🔹در این شش دقیقه بشمارید که این زیبا کلام چند فحش و ناسزا و برچسب نثار معتضد می‌کند! 🔹سطح تحلیل و منطق بحث را در این مناظره به دقت می‌توان دریافت. پوپولیسم و هوچی گری و ناسزاگویی و خودعاقل پنداری و تحقیر مخالفان. ⭕️زیباکلام در مقابل معتضد که خود روزگاری از مطبوعه نویس های متمایل به دربار بوده اینطور آچمز می‌شود، وای به حال روزی که در مواجهه با منطق تاریخ نگاری انقلابی قرار بگیرد. 🔻کتاب آبکی زیباکلام درباره رضا پهلوی که کپی کاری ناشیانه ای از کتاب پر اشکال سیروس غنی( برافتادن قاجار و برآمدن رضاشاه) و برخی منابع خارجی است، بر همین منطق سست نوشته شده و فاقد ارزش علمی است. 🔹فیلم کامل مناظره را اینجا ببینید:👇 برنامه "قبل انقلاب - ۱ بهمن ۱۳۹۹" http://www.telewebion.com/episode/2484990
صوت نهایی.mp3
25.77M
صوت سخنرانی امیرحسین ثابتی در جمع پرشور مردم شیراز در حمایت از دکتر جلیلی ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ @Sabeti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻آذری جهرمی خواست ابروش رو درست کنه، زد چشمش رو کور کرد... پ‌ن: علیه و
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمریکا، آیا اهل مذاکره است؟ آقای ظریف شما مجددا می خواهید با آمریکا مذاکره کنید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ "المپیک 2024 و استانداردهای دوگانه کمیته بین‌المللی المپیک" 📍چرا کمیته بین‌المللی المپیک، اسرائیل را برای المپیک 2024 پاریس تحریم نمی کند؟
ببین آش چقدر شور شده که حسین دهباشی اصلاح‌طلب هم صداش دراومده هم از حرف بدون سند پزشکیان در بی‌توجهی حاکمیت و دولت در بازی ندادن قومیت‌ها وهم خشم و بی‌ادبی فاضلی ✍این بنده خدا گه دیگه از خودتونم هست صداش دراومده ببینید چه گندی زدین
🔸واکنش معاون سابق سیاسی امنیتی وزارت کشور به اظهارات جواد ظریف: اظهارات ظریف خلاف قانون، متوهمانه و فتنه‌انگیز بود و لازم است دستگاه‌ای قضایی و امنیتی به مسئله ورود کنند.
🔻اظهارات یک مدیر وزارت کشور درخصوص ادعای پزشکیان درباره اقوام «عبدالله مرادی» مدیرکل سیاسی وزارت کشور: 🔹در ساختار نظام جمهوری اسلامی، مبتنی فصل ۳ قانون اساسی حقوق برابر شهروندان فارغ از قومیت، نژاد، مذهب و زبان تضمین شده است و در دولت سیزدهم در انتصابات سیاسی، ضمن توجه به شایسته سالاری و شاخص‌های حرفه‌ای انتصابات مدیران ارشد حسب قانون، به بومی گزینی و استفاده از همه ظرفیت‌های محلی توجه جدی شد. 🔹برخلاف ادعاهای مطرح شده، هم اکنون استانداران محترم کرمانشاه و آذربایجان غربی و کردستان متناسب با محیط اجتماعی استانها از قومیت اصیل ایرانی کُرد هستند. 🔹همچنین استاندار محترم مازندران نیز از کردهای ایلام هستند و طبعاً معاونان و فرمانداران در این استانها نیز همگی بومی‌اند. 🔹اظهارنظرهایی از این دست در رقابت‌های مقطعی انتخابات تاثیر منفی بر وحدت و همدلی ملی و هویت ملی مشترک همه اقوام ایرانی دارد.
آقای اگه بهت گفته بودن شش کلاس سواد داری لابد صدا و سیما رو به آتش میکشیدی!! فرق آدم‌های فیک و اصیل اینجا معلوم میشه
👤 توییت استاد ✍️ مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ حدود ۵۰درصد بود. 🔹در انتخابات پیش رو نیز تاکنون اتفاق خاصی برای افزایش محسوس مشارکت رخ نداده و همان حدود ۵۰درصد است. 🔸لذا جریان غربگرا به هر حربه‌ای برای افزایش مشارکت به سود خود دست خواهد زد. 🔹لذا سخنان سخیف و آمار دروغ ظریف یا پرتاب دیسک فاضلی را در این کانتکس ببینید.