eitaa logo
ولایت آفتاب
73 دنبال‌کننده
6.5هزار عکس
5هزار ویدیو
52 فایل
اللهم عجل لولیک فرج چو رسول آفتابم هم از آفتاب ☀️ گویم نه شبم نه شب پرستم که حدیث خواب گویم.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیری که ۲۵۰ هزار کیلومتر مربع از خاک ایران را خرج دیپلماسی کرد!
⭕️ این کلیپ خیلی عشق داشت...
جواب علی مطهری در مورد حجاب توسط دختر شهید
🔴 مقاومت دولت در برابر بازداشت یکی از عوامل اصلی انتشار فایل صوتی ظریف 🔹«محمد فاضلی» یکی از عناصر پروژه گفت وگو با اعضای کابینه برای مستند سازی به اتهام جاسوسی در آستانه بازداشت قرار داشته است که دولت نسبت به بازداشت وی به شدت مقاومت کرد. 🔹دستگاه امنیتی نسبت به نقش فاضلی در انتشار فایل صوتی ظریف و همچنین جاسوسی از دیگر فایل های سری صوتی دولتمردان به جمع بندی رسیده بود که باز هم دولت در برابر بازداشت این فرد مقاومت کرد. 🔹طرح گفت و گو با وزرا و معاونین رییس جمهور در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری تصویب و اجرا شد و بخش زیادی از مصاحبه ها انجام گرفت و دقیقا معلوم نیست چه مقدار از مصاحبه ها به خارج از کشور انتقال پیدا کرده است. 🔹فاضلی با فشار دستگاه اطلاعاتی از نهاد ریاست جمهوری و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری خداحافظی کرد. 🔹چند روز قبل نیز آشنا از ریاست این مجموعه استعفا داد. 🔹در حال حاضر فاضلی مشاور وزیر نیرو و استاد دانشگاه شهید بهشتی است.
🔴 علی اکبر ناطق نوری سکته مغزی کرد 🔹 طبق اخبار به دست آمده حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری شد. 🔹شرایط جسمانی وی نیز نامساعد گزارش شده است.
🌍تحقیق و تفحص از حامیان مالی انتخاباتی روحانی کلید خورد عضو هیات رئیسه مجلس می گوید تحقیق و تفحص از حامیان مالی انتخاباتی رئیس جمهور و اینکه این حامیان چه کسانی بوده‌اند و چه مقدار برای این کار هزینه کرده‌اند در مجلس کلید خورد.  حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات درمجلس شورای اسلامی، گفت: تحقیق و تفحص از حامیان مالی انتخاباتی رئیس جمهور در مجلس کلید خورد. وی افزود: درخواست کنندگان این تحقیق و تفحص به دنبال این هستند که این حامیان مالی چه کسانی بوده‌اند و چه مقدار پول برای این کار هزینه کرده‌اند و این که آیا در دولت سمتی دارند یا خیر و اگر در دولت سمت گرفته‌اند و اگر این گونه بوده، کدامیک از این افراد بوده‌اند. 💥عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین تحقیق و تفحص از منبع مالی سکه‌هایی که به تیم مذاکره کننده هسته‌ای در ماجرای برجام داده شده نیز در مجلس کلید خورد. سلیمی خاطرنشان کرد: در این تحقیق و تفحص نمایندگان به دنبال این هستند که این سکه‌ها از چه منبع مالی تأمین شده و با چه مجوزی این کار انجام شده؛ چراکه تهیه این سکه‌ها نه مصوبه مجلس را داشته و نه در بودجه آمده است.
استاد رحیم‌پور ازغدی/ امیرالمؤمنین(علیه السلام) به فردی که رأی اشتباهش باعث آسیب به جامعه اسلامی شد، چه گفتند؟ نتیجه : ۲۴ میلیون نفر از مردم ایران، در وضعیت کنونی کشور سهیم‌اند و به اندازه خود مقصرند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد رحیم‌پور ازغدی/ امیرالمؤمنین(علیه السلام) به فردی که رأی اشتباهش باعث آسیب به جامعه اسلامی شد، چه گفتند؟ نتیجه : ۲۴ میلیون نفر از مردم ایران، در وضعیت کنونی کشور سهیم‌اند و به اندازه خود مقصرند...
⭕️ خدا از سر تقصیراتش بگذرد رفسنجانی مغروق
ابو طه: 🌹اهمیت شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان و دعای آن ♦️ در پاره ای از روایات وارد شده است که ماه مبارک رمضان کمتر از نیست؛ لذا امام سجاد صلوات الله و سلامه علیه این شب را می داشتند و مراسم احیاء را بجا می آوردند و این را در احیاء شب بیست و هفتم زیاد بر زبان می آوردند: 🔸«اللّهُمَّ ارْزُقْنِی التَّجَافِیَ عَنْ دَارِ الْغُرُورِ وَ الْإِنَابَةَ إِلَى دَارِ الْخُلُودِ وَ الِاسْتِعْدَادَ لِلْمَوْتِ قَبْلَ حُلُولِ الْفَوْتِ».
4_5818748347464289036
1.7M
❤️شرح دعای روز بیست وهفتم ماه مبارک و احکام، ویک نکته اخلاقی شیرین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | مقتدای سلیمانی 🔺️ پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره شهادت‌طلبی امیرالمومنین(ع) و پیروی شهید سلیمانی از حضرت، نماهنگ «مقتدای سلیمانی» را منتشر میکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥😳نفوذ در کمین آیت الله رئیسی!!! 🔥راز دعوای زرگری وزیر بهداشت و حسن روحانی چیست و چرا بچه انقلابی ها این دعوا را باور می کنند؟ 💯دیدن این کلیپ فوق العاده ویژه رو به هیچ وجه از دست ندهید.
‼️خنـده ملائـک ✍آیت‌الله مجتهدی تهرانی فرمودند: در روایت است وقتی تلقین به بعضی مردگان خوانده می شود و او را تکان می دهند و می گویند: "اِسمَع!اِفهَم!" ملایکه میخندند که این زنده بود نفهمید الان چگونه بفهمد؟!!! خدا کند ما از این دسته نباشیم که ملائکه به ما بخندند. إن شاءالله تا زنده هستیم، بشنویم و بفهمیم. یک جای دیگر که ملائکه می خندند، زن بی حجابی است که رویش را از نامحرم نمی گرفته و حالا مرده است. وقتی او را دفن می کنند، باید روی او ر ا باز کنند و عقب بزنند، قبر کن می گوید: "یک محرم بیاید"   اینجاست که ملائکه می خندند و می گویند: "این وقتی زنده بود، همه سر و صورت او را می دیدند و محرم و نامحرم نداشت، حالا می گویید محرم بیاید، رویش را عقب بزند؟
✅ ‏پروژه نشر فایل صوتی موسوم به ‎ در واقع خودزنی ‎ برای گندم ری در مذاکرات خفت‌بار وین بود؛ اما ‎ ✍ توئیت استاد حسن عباسی
🔴 بیشرفی که میخوای با توهین به شهید مفسد اقتصادی رو تطهیر کنی! 🔹سال 88 مهدی نوروزی با حکم قضایی برای بستن ستاد موسوی رفت و امید اسدبیگی جلوی تصویر در حال مقاومت کردن برای بسته نشدن ستاد! اولی به عنوان مدافع حرم در عراق شهید شد دومی هم متهم فساد 1.5ملیارد دلاریه هفت تپه که دیروز محکوم شد! ✍️ صمصام
جناب ظریف! تصویر را می‌بینید؟ حامد کرزای است، مثلا دیپلماسی دارند اما مرد میدان ندارند که جنازه دختران معصوم افغان روی زمین افتاده...
♨️نوبت به تحقیق و تفحص از ملک روحانی رسید!✌️ 🔻یک هفته پس از انتشار مستند افشاگری در مورد ملک جماران، حاجی دلیگانی، نماینده مجلس از شروع تحقیق و تفحص از نحوه خرید ملک جماران توسط آقای رئیس جمهور در مجلس خبر داد. ▪️در این طرح که با امضای 15 نفر از نمایندگان مجلس کلید خورده است، قرار است نحوه خرید آقای روحانی و مورد بررسی قرار بگیرد. ➕پ ن: قبلا در ویدئویی به شکل مستند به تخلفات عدیده صورت گرفته در ملک جماران متعلق به نهاد ریاست جمهوری پرداخته شد.
✨﷽✨ 🔴دنیا مانند گردویی است بی مغز! ✍ملا مهرعلی خویی، روزی در ڪوچه دید دو ڪودڪ بر سر یڪ گردو با هم دعوا می‌ڪنند... به خاطر یڪ گردو یڪی زد چشم دیگری را با چوب ڪور کرد. یڪی را درد چشم گرفت و دیگری را ترس چشم درآوردن، گردو را روی زمین رها ڪردند و از محل دور شدند... ملا رفت گردو را برداشت و شڪست و دید، گردو از مغز تهی است. گریه ڪرد. 🔅پرسیدند تو چرا گریه میڪنی؟! گفت: از نادانی و حس ڪودڪانه، سر گردویی دعوا می‌ڪردند ڪه پوچ بود و مغزی هم نداشت... 🔘 دنیا نیز چنین است، مانند گردویی است بدون مغز! که بر سر آن می‌جنگیم و وقتی خسته شدیم و آسیب به خود رساندیم و یا پیر شدیم، چنین رها ڪرده و برای همیشه می‌رویم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برکناری یک قاضی توسط امیرالمؤمنین(ع) فقط به خاطر اینکه که صدای خودش رو از صدای شاکی و متشاکی بالاتر برده بود! حالا اینجا دزد دزدی می‌کنه، دولت تمام قد ازش حمایت می‌کنه!