eitaa logo
ولایت آفتاب
84 دنبال‌کننده
6.3هزار عکس
4.7هزار ویدیو
51 فایل
اللهم عجل لولیک فرج چو رسول آفتابم هم از آفتاب ☀️ گویم نه شبم نه شب پرستم که حدیث خواب گویم.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ یکی زیباکلام رو تحویل بگیره😂 حسن عباسی:زیباکلام یک شخص حقیقی نیست!بلکه یک شخص حقوقی هست
🔴 محاکمه و مصلحت نظام بدون شک یکی از مهم ترین ابعاد استکبارستیزی برخورد با مزدوران و ایادی داخلی استکبار است. اعدام پیشکشتان. محض رضای خدا و برای دلگرمی مردم رنجدیده ، هر کسی که لباس پیامبر اعظم(ص) را دزدیده و سال ها به اسلام و مسلمین خیانت و به دشمنان خدمت کرده خلع لباس کنید و حداقل چند ضربه شلاق در ملاء عام نثارش کنید یا چند ماه به زندان بیندازنید تا حساب کار به دست دیگر مزدوران استکبار بیاید. با محاکمه خائنین نه تنها مصلحت نظام به خطر نمی افتد که دقیقا صلاح و مصلحت مُلک و ملت تامین و دستیابی به یک تضمین خواهد شد ...
🔴 آمریکا از داعش هم دزدی کرده! داعش تو سوریه و عراق طلا هم میدزدید و به صورت شمش درمیاورد، آمریکا به دولت عراق و سوریه قول میداد که طلاها رو از داعش میگیره از اونور هم به داعش قول میداد که جای طلاها اَمنه. طلاها رو که می‌گرفت میفرستاد کشور خودش!!!! آری ارتش آمریکا یه دزده.... پ ن: حالا متوجه شدید چرا امریکا دور کشور ایران هم پایگاه زده⁉️متوجه شدید چرا تاکید به تایید برجام داره⁉️ بله چون غارتگره...
🔺ایرانی‌ها از ترکیه اخراج می‌شوند ! 🔹بعد از انتشار اخباری درباره مشکلات اقامتی و ملکی ایرانیان در گرجستان، روایت‌هایی به گوش رسید که گویا ترکیه هم رفتار مشابهی در پیش گرفته و به بهانه‌هایی عذر مالکان ایرانی را خواسته است. پ ن: حالا هی برید خارج،اینم از رفتارشون باشما😉
‏🔺لاغری عجیب مایک پمپئو!!! ،برخی منابع احتمال دادند که مایک پمپئو به سرطان یا بیماری مشابهی گرفتار شده است. همه بدخواهان ایران دارن میمیرن که..😜
‏پیام مهم ایران به کشورهای منطقه
جلالی: ترک فعل‌ها درباره پدافند غیر عامل بررسی شود ،رئیس سازمان پدافند غیر عامل: 🔹️حمله دشمن به سامانه سوخت کشورمان یکی از نشانه‌های جنگ ترکیبی است. 🔹️نباید در زمینه مقابله با حملات سایبری کوتاه آمده و به این بخش بی‌توجهی کنیم. 🔹️باید در همه سازمان‌ها هشدار‌های پدافند غیرعامل را با دقت دنبال کنیم و ترک فعل‌ها را نیز بررسی کنیم.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 مستند موشن، جریان تحریف ♦️ اگر میخواهید خیلی مختصر و سریع با مفهوم تحریف و مصادیق آن آشنا شوید، دیدن این مستند موشن را از دست ندهید
به گزارش بولتن نیوز  ،این نخستین بار است که یک مجله معتبر آمریکایی تیتر اول و مطلب اصلیش را به مرور مواضع و جهت‌گیری‌های رهبر کنونی ایران اختصاص می‌دهد.در این شماره از مجله  عکس آقای خامنه‌ای را بر روی جلدش چاپ کرده است که  این کار نیز در این نشریه بی سابقه بوده است که چهره ای سیاسی را به صورت تکی و تمام صفحه چاپ کند. گدین روز، مدیر مسئول این مجله گفت است: علت اختصاص مطلب اصلی این شماره نشریه به آیت‌الله خامنه‌ای آشنایی بیشتر مخاطبان آمریکایی از رهبری ایران است که "قدرت سیاسی بسیار دارد و تصمیمات و سخنانش با پیامدهای مهم منطقه‌ای و بین المللی همراه است." این مجله تیزهوشی و مدیریت بالای آیت الله خامنه ای را مانع تحققق اهداف غرب در مقابل ایران دانسته است. چندی پیش نیز بی بی سی در مطلبی با عنوان آیت الله خامنه ای مرد فضا های خالی ایران نوشته بود آنچه آیت الله خامنه ای را از بسیاری از رهبران و حاکمان تاریخ معاصر ایران متمایز می کند، نگاه منطقی و عملگرایانه او به سیاست است.
🔴امام جمعه لاهيجان: نماز جمعه‌ای که مسئول بی‌خیال را استیضاح نکند، نمایش است ♦️حجت‌الاسلام جواد سلیمانی: نماز جمعه‌ای که در آن درد مردم گفته نشود، نماز جمعه‌ای که در آن به مشکلات مردم ورود نشود، نماز جمعه‌ای که مسئول بی خیال را به استیضاح نکشاند؛ این نماز جمعه نیست، نمایش است؛ در این نمایش شرکت نکنید ♦️ من اگر دستم به جایی برسد درب چنین نمایشی را گل می‌گیرم.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴امام جمعه لاهيجان: نماز جمعه‌ای که مسئول بی‌خیال را استیضاح نکند، نمایش است ♦️حجت‌الاسلام جواد سلیمانی: نماز جمعه‌ای که در آن درد مردم گفته نشود، نماز جمعه‌ای که در آن به مشکلات مردم ورود نشود، نماز جمعه‌ای که مسئول بی خیال را به استیضاح نکشاند؛ این نماز جمعه نیست، نمایش است؛ در این نمایش شرکت نکنید ♦️ من اگر دستم به جایی برسد درب چنین نمایشی را گل می‌گیرم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️درس تاریخی از اعتماد دولت هاشمی به آمریکا ♦️وقتی گروگان‌های آمریکایی با وساطت ایران آزاد شدند اما آمریکا زیر همه قول‌هایش زد و هاشمی رفسنجانی بهت‌زده شد!
🔴شنیده‌ها:سعید جلیلی سمت مشاور راهبردی ریاست جمهوری را رد کرد! 🔹سعید جلیلی به سیدابراهیم رئیسی عنوان داشته من در اینجایی که هستم موثرتر بوده و هر وقت بخواهید به شما و یا هر وزیری مشاوره میدهم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ناو آمریکایی برای خرید پیتزا در آن موقعیت حاضر شده بود؟! 👤 ✅ این وضعیت امریکاست
هرکه با آل علی درافتاد ورافتاد : 🚨🚨🚨 | CNN آمریکا: اردوغان دچار سرطان خون است و آخرین روزهای عمرش را سپری میکند.
‏🚨 آتش زدن تصاویر ابومهدی المهندس توسط نیروهای دولتی به دستور حمید الزهیری از نظامیان بعثی بازمانده از دوران صدام، در تظاهرات امروز عراق باعث خشم معترضین شده است.
📸 تصویر حضور سفیر فرانسه در ویلای شخصی زیباکلام! 🔺پول و حقوق و مزایا از ایران، باقی برای فرانسه و دیگر کشورهای غربی.
🔴انتشار یک راز سر به مهر مهم از ظریف/ ظریف بعد از توافق ژنو مصرّانه پیگیر انجام آزمایش موشکی بود ♦️چندی پیش آقایان محمدجواد ظریف، علی‌اکبر صالحی، سیدعباس عراقچی و مجید تخت‌روانچی مسئولان ارشد وزارت خارجه سابق و اسبق کشورمان کتابی با عنوان «راز سر به مهر» منتشر کرده‌اند. ♦️یکی از نکات جالب در این این کتاب -که در شش جلد ارائه شده- یک پاسخ، هرچند مختصر، به مدعای برخی حامیان دولت آقای روحانی است. در صفحه 152 این کتاب نکته بسیار مهمی نهفته است و آن اینکه آقای ظریف تاکید می‌کند برخلاف تبلیغات منتقدانش نه تنها از مذاکرات پلی برای تحدید قدرت موشکی ایران نساخته بلکه خود یکی از مدافعان انجام آزمایش موشکی، آنهم پس از توافق ژنو بوده است. ♦️آقای ظریف از قضا در این باره منتقدانش را تخطئه می‌کند که چرا چنین تبلیغ می‌کردند که ظریف جلوی آزمایش موشکی را گرفته است. وی تاکید می‌کند که پس از توافق ژنو و بعد از آنکه آمریکایی‌ها یک سری تحریم‌ها را بار دیگر علیه ایران اعمال کرده‌اند، به صورت «مکرّر» و با تاکید از وزیر دفاع می‌خواسته است که آزمایش موشکی و همچنین پرتاب ماهواره را در دستور کار خود قرار دهد. ♦️در کتاب "راز سر به مهر" آمده: در تاریخ سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ش، خانم شرمن در ایمیلی به آقای عراقچی خبر داده بود که تحریم تعدادی  شرکت ایرانی و غیرایرانی روز پنجشنبه 17بهمن انجام می‌شود. لذا دکتر ظریف در تماس تلفنی با وزیر دفاع به ایشان اطلاع می‌دهد که آمریکایی‌ها تصمیم دارند تعدادی از افراد و شرکت ها را در روز یاد شده تحریم کنند و به ایشان پیشنهاد می‌کند که به عنوان اقدام متقابل ضمن هماهنگی با ریاست‌جمهوری آمادگی لازم برای انجام آزمایش موشکی و پرتاب ماهواره برای روز پنجشنبه یا جمعه را ایجاد نماید. وزیر دفاع پس از پیگیری با متولیان صنعت هوا-فضا در پاسخ بیان می‌دارند که برای پرتاب ماهواره مشکل فنی وجود دارد و آزمایش موشکی نیز نیاز به زمان و انجام مقدماتی دارد که ایشان هر دو مورد را پیگیری خواهد کرد. دکتر ظریف در جلسه روز بعد (چهارشنبه 16 بهمن 1392) دولت و در تماس‌های مکرر تلفنی موضع را با وزیر دفاع پیگیری می‌کند تا از انجام موضوع مطمئن شود. ♦️بنابراین برخلاف آنچه برخی حامیان دولت آقای روحانی و ظریف عنوان می‌کنند، دست‌کم خود آقای ظریف تاکید می‌کند که مخالفتی با آزمایش موشکی نداشته و اساساً برخی از آنها را خود او شخصاً و مصرانه پیگیری کرده است.
‍ ☎️ اختصاصی با "غلامرضا شریعتی" نماینده مردم بهشهر درباره طرح 👤 شریعتی نمایندۀ محترم بهشهر در مجلس، در مصاحبه با مؤسسه مصاف، درمورد زمان ورود طرح "شفافیت" به صحن مجلس، گفت: 🔹دیروز هم دوستان این را تذکر دادند. به نظرم این طرح باید این‌ طرف سال علی‌القاعده در دستور بیاید، چون طرح "نظارت بر رفتار نماینده‌ها" آمد و متأسفانه رأی نیاورد، طرح شفافیت هم که در دستور بوده است، این را جبران می‌کند. 🔸ولی به نظرم باید ان‌شاءالله این‌ طرف سال در دستور بیاید. پیش‌بینی‌ خودم این است. چون طرفدار زیادی دارد و خود رئیس مجلس هم علاقه‌مندند این طرح تصویب بشود. ان‌شاءالله تا اسفندماه باید در دستور بیاید. 🔹شریعتی ضمن تأیید صددرصدی رأی‌ آوردن این طرح، خاطرنشان کرد: سری قبل هم یک مقدار تعداد نفراتی که در صحن بودند کم بود وگرنه فقط دو تا رأی کم داشت. 🔸ایشان همچنین ضمن موافقت شدید با این طرح، دربارهٔ علت مخالفت برخی نمایندگان با طرح شفافیت بیان داشت: بنده قاطعانه به شما عرض کنم عزیزانی که مخالف این طرح هستند با اصل آن مخالف نیستند بلکه با شیوه و سبک اجرای این طرح مخالفند. 🔹به هر حال ما وکیل مردم هستیم و موکلین این حق را دارند که رفتار وکیل را بدانند. 🔸بنابراین ما خودمان به شدت موافقیم، و یقین بدانید سایر دوستانی هم که موافق به آن معنایی که ما هستیم، نیستند، فقط در بحث روش مشکل دارند.
. ♻️ استقبال رسایی از پیشنهاد رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ‏آقای علی‌اکبری در برنامه ثریا از آقای مقصودی خواستند تا از فعالیت ‎ در استان‌ها گزارش سلبی و ایجابی تهیه کنند. این گزارشات مستند، حتما راه‌گشا خواهد بود. مثلا شایعات جدی‌ای در باره نقش امام‌ جمعه‌ای در تخریب جنگل‌های شمال مطرح است. قطعا مستند ثریا، تکلیف این ادعاها را مشخص می‌کند.
. ♻️ استقبال رسایی از پیشنهاد رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ‏آقای علی‌اکبری در برنامه ثریا از آقای مقصودی خواستند تا از فعالیت ‎ در استان‌ها گزارش سلبی و ایجابی تهیه کنند. این گزارشات مستند، حتما راه‌گشا خواهد بود. مثلا شایعات جدی‌ای در باره نقش امام‌ جمعه‌ای در تخریب جنگل‌های شمال مطرح است. قطعا مستند ثریا، تکلیف این ادعاها را مشخص می‌کند.
مگه اصلا هم تو آمریکا پیدا میشه؟ عالی بود 😂
▪️چرا میگید مرگ بر آمریکا؟ _ چون باند مخصوص بیمارهای رو تحریم کرده و موجب شده ۱۵ نفرشون بمیرن.
سردار شهابی فر 🇮🇷 که به دست افراد داعش اسیر گردیده بود و نیروهای داعش قصد داشتند وی را با حالت سلاخی به قتل برسانند شروع کردند زنده زنده سینه اش را شکافتن که جگر و قلبش را بیرون بکشند که نیروهای خودی رسیده و ایشان را نجات می دهند. فیلم آن را ببینید بدانیم که برای لحظه لحظه امنیت مان سرمایه های نظامی کشور جان خود را سپر می ﮐﻨﻨﺪ همه میدانند که هدف ماهستیم و لطف بزرگمردان که دفاع را به خارج از مرزها کشیده ،تا ما در آسایش باشیم.