.
کجاها گفتیم «خودم حلش میکنم»
چون یاد گرفتیم درخواست کردن فایدهای نداره… 🧩
.
.
کجاها تو رابطههامون قوی ظاهر شدیم،
اما درونمون هنوز منتظر یه آغوشِ فهمیدهشدن بودیم… 🫂
.
.
میخوایم آروم نگاه کنیم ببینیم
نکنه سالهاست داریم یه نوع محرومیت رو زندگی میکنیم
و اصلاً حواسمون نیست… 🌿
.
.
وقتی بفهمیم کجاهاش فعاله،
اونوقت تازه میتونیم انتخاب کنیم
همین مسیر رو ادامه بدیم
یا یه جور تازهتر زندگی کنیم ✨
.
.
بیعلاقگی اونجاست که
حالِ تو فرق نکنه…
چه بخندی، چه گریه کنی.
.
.
بیعلاقگی اونجاست که
اگر چند روز ساکت باشی
هیچکس نپرسه «چیزی شده؟»
.
.
و وقتی سالها
کسی برای حال دلِ ماکاری نکرده باشه،
کمکم خودمون هم
نیازهامونو کوتاه میکنیم…
.