.
و وقتی سالها
کسی برای حال دلِ ماکاری نکرده باشه،
کمکم خودمون هم
نیازهامونو کوتاه میکنیم…
.
.
نه اینکه اهمیت نداشته باشی…
فقط عمق گوش دادن، جایی یاد داده نشده.
.
.
توی نقطه ای از تاریخ زندگی میکنیم که باوجود امکانات زیاد وتکنولوژی همه برای بقا دارند دست وپا میزنند .🌪️
.
.
و جای قشنگش اینجاست که دشمن تمام قواش رو به کار گرفته تا ما رو به آرزوی همیشگی برسونه…💥
.
.
همین بس برای پی بردن به کوچک مغز بودنشون که اینهمه زحمت و هزینه برای اینکه رهبر و ملت عاشق شهادت ما رو به آرزو شون برسونن.🔥
.
.
ولی اینو ما از رهبر عزیزمون یاد گرفتیم که توی سخت ترین لحظه ها وموقعیت ها هم از نقشی که داریم و کاری که میتونیم انجام بدیم کوتاهی نکنیم.💪🏻
.
.
همه غصه داریم ،عزاداری نکردیم ولی الان باید همه دست بگیریم به زانو هامون و بلند بشیم.
.