.
توی نقطه ای از تاریخ زندگی میکنیم که باوجود امکانات زیاد وتکنولوژی همه برای بقا دارند دست وپا میزنند .🌪️
.
.
و جای قشنگش اینجاست که دشمن تمام قواش رو به کار گرفته تا ما رو به آرزوی همیشگی برسونه…💥
.
.
همین بس برای پی بردن به کوچک مغز بودنشون که اینهمه زحمت و هزینه برای اینکه رهبر و ملت عاشق شهادت ما رو به آرزو شون برسونن.🔥
.
.
ولی اینو ما از رهبر عزیزمون یاد گرفتیم که توی سخت ترین لحظه ها وموقعیت ها هم از نقشی که داریم و کاری که میتونیم انجام بدیم کوتاهی نکنیم.💪🏻
.
.
همه غصه داریم ،عزاداری نکردیم ولی الان باید همه دست بگیریم به زانو هامون و بلند بشیم.
.
.
درحالیکه دل هامون خونه ، چشم هامون پراز اشکه بایدنسبت به آینده امیدوار باشیم تا از این بحران عبور کنیم…☄️
.
.
من توی نقش خودم وظیفه دارم تا پای جانم هر جایی ،نقطه ای کمکی از من برمیاد با جان و دل در خدمت مردمم باشم.🫂
.