.
دیروز که دربارهی جاهایی حرف زدیم که تو رابطه با فرزندمون گیر میکنیم،
خیلی از شما شاید یه جور حس آشنایی یا حتی کمی گیجی و سردرگمی داشتید…🧐
.
.
میخوام بهتون بگم
این حس کاملاً طبیعیه، همه ما بعضی وقتها تو یه موضوع تکراری گیر میکنیم و نمیدونیم چرا واکنشمون اینقدر شدید یا آزاردهنده میشه 💭
.
.
منم کنارتونم 🤍
میتونید بیاید و سوالتون رو بپرسید یا حستون رو با من در میون بذارید
اینجا بدون قضاوت میتونیم با هم نگاهش کنیم 🌿
.
.
سلام همراههای عزیز 🌸
امروز از اون روزهایی بود که از صبح تا عصر توی اتاق درمان گذشت و بعدش هم راهی سفر شدم 🚗✨
.
.
برای همین امروز ترجیح دادم
روی همون موضوع دیروز بمونیم
چون این «گیرها» عجله ندارن،
بیشتر از حرف زدن، به دیدن و موندن نیاز دارن 🌿
.
.
اگه هنوز پستهای دیروز رو ندیدید،
حتماً یه نگاه بهشون بندازید و این هفته فقط ببینید:
کجاها تو رابطه با فرزندتون بیشتر گیر میکنید 💛
.
.
سلام به دلهای همراه 🌸
امروز، روز عید امام زمانه 🤍
روزی که بیش از هر چیز، بوی امید، صبر و دلسپردن میده
.
.
به نظرم چه روزی بهتر از امروز
برای یادآوریِ این که
رشد، تربیت و ساختنِ رابطهی امن
همیشه با عجله نیست
با موندن، دیدن و امیدوار موندنه 💛
.
.
امیدوارم دلهامون
در این روزِ عزیز
یه ذره امنتر،
یه ذره آرومتر
و یه قدم نزدیکتر به خودِ واقعیمون بشه 🤍
.