.
یه وقتهایی تو رابطهت همهچیز بد نیست…
دعوا نیست، قهر نیست، بیاحترامی هم نیست.
اما یه حس ریز، شبیه یه نخ نامرئی، همیشه باهاته… 🎈
.
.
مثلاً
از یه روز سخت برمیگردی خونه 🏠
دلت میخواد فقط یکی بگه:
«میفهمم امروز خستهای…» 🤍
.
.
کمکم کمتر تعریف میکنی.
کمکم کمتر انتظار داری.
کمکم خودت، خودتو آروم میکنی… 🫂
.
.
بیرون از تو همهچیز عادیه 🙂
اما درونت یه جای کوچیک همیشه منتظره…
منتظر اینکه یکی عمیقتر نگاهت کنه 👀✨
.
.
جالبه بدونی همین آدمها وقتی والد میشن،
خیلی مسئولیتپذیرن 👩🏻👧🏻
خیلی تلاش میکنن.
خیلی کار درست انجام میدن.
.
.
اما گاهی وقتی بچهشون میگه:
«مامان نگام کن» 👶🏻
یا
«بابا گوش میدی؟»
.