.
کمکم کمتر تعریف میکنی.
کمکم کمتر انتظار داری.
کمکم خودت، خودتو آروم میکنی… 🫂
.
.
بیرون از تو همهچیز عادیه 🙂
اما درونت یه جای کوچیک همیشه منتظره…
منتظر اینکه یکی عمیقتر نگاهت کنه 👀✨
.
.
جالبه بدونی همین آدمها وقتی والد میشن،
خیلی مسئولیتپذیرن 👩🏻👧🏻
خیلی تلاش میکنن.
خیلی کار درست انجام میدن.
.
.
اما گاهی وقتی بچهشون میگه:
«مامان نگام کن» 👶🏻
یا
«بابا گوش میدی؟»
.
.
نه از بیعلاقگی…
از اینکه سالها خودشون هم کسی رو نداشتن
که مکث کنه براشون 🤍
.
.
برای اینکه ببینیم
کجاهای زندگیمون
آروم و بیصدا
داریم با یه حسِ «دیدهنشدن» کنار میایم… 🌫
.
.
کجاها گفتیم «خودم حلش میکنم»
چون یاد گرفتیم درخواست کردن فایدهای نداره… 🧩
.