.
بیعلاقگی اونجاست که
حالِ تو فرق نکنه…
چه بخندی، چه گریه کنی.
.
.
بیعلاقگی اونجاست که
اگر چند روز ساکت باشی
هیچکس نپرسه «چیزی شده؟»
.
.
و وقتی سالها
کسی برای حال دلِ ماکاری نکرده باشه،
کمکم خودمون هم
نیازهامونو کوتاه میکنیم…
.
.
نه اینکه اهمیت نداشته باشی…
فقط عمق گوش دادن، جایی یاد داده نشده.
.