.
منم کنارتونم 🤍
میتونید بیاید و سوالتون رو بپرسید یا حستون رو با من در میون بذارید
اینجا بدون قضاوت میتونیم با هم نگاهش کنیم 🌿
.
.
سلام همراههای عزیز 🌸
امروز از اون روزهایی بود که از صبح تا عصر توی اتاق درمان گذشت و بعدش هم راهی سفر شدم 🚗✨
.
.
برای همین امروز ترجیح دادم
روی همون موضوع دیروز بمونیم
چون این «گیرها» عجله ندارن،
بیشتر از حرف زدن، به دیدن و موندن نیاز دارن 🌿
.
.
اگه هنوز پستهای دیروز رو ندیدید،
حتماً یه نگاه بهشون بندازید و این هفته فقط ببینید:
کجاها تو رابطه با فرزندتون بیشتر گیر میکنید 💛
.
.
سلام به دلهای همراه 🌸
امروز، روز عید امام زمانه 🤍
روزی که بیش از هر چیز، بوی امید، صبر و دلسپردن میده
.
.
به نظرم چه روزی بهتر از امروز
برای یادآوریِ این که
رشد، تربیت و ساختنِ رابطهی امن
همیشه با عجله نیست
با موندن، دیدن و امیدوار موندنه 💛
.
.
امیدوارم دلهامون
در این روزِ عزیز
یه ذره امنتر،
یه ذره آرومتر
و یه قدم نزدیکتر به خودِ واقعیمون بشه 🤍
.
.
به مناسبت این روز عزیز 🤍
و عید امام زمان (عج)،
دلم خواست یه عیدیِ واقعی بدم 🌱
برای چند نفر از همراهان این کانال،
یک جلسه درمان رایگان در نظر گرفتم
برای دیدن، شنیدن و مکث کردن
روی همون «گیرهایی» که این روزها دربارهش حرف میزنیم 🌿
اگر حس میکنی
دلت میخواد دربارهی خودت، رابطهت با فرزندت
یا اون جاهایی که مدام تکرار میشن
با خیال امن صحبت کنی،
میتونی پیام بدی 🤍🌱
.
.
سلام همراهان عزیز 🌸
خوشحالم ازاینکه اینجاییم و با هم مسیر رشد و رابطه امن با فرزندمون رو ادامه بدیم 🌿💛
.