eitaa logo
وطن دوست
101 دنبال‌کننده
598 عکس
495 ویدیو
6 فایل
تا کفر هست مبارزه هست تا مبارزه هست ما هستیم ما با آمریکا پدرکشتگی داریم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آنتی فتنه
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥عالم زمان‌شناس مرحوم علامه مصباح یزدی: گول آمریکا را نخورید دنبال این راحتی خیالی نرید دروغ است نخواهید رسید به این رفاهی که به شما وعده داده اند تازه اگر برسید به چه قیمتی عزت این مردم را می فروشید خون های هزاران شهید را به باد می دین برای اینکه چند دلار پولتون را به شما برگردانند ! این یعنی حماقت !! ━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━━ عضویت در خط مقدم افشاگری:  @efshagari57
پزشکیان: وقتی می جنگید باید پای لرزش هم بنشینید ترجمه: یعنی این جنگ، جنگ شما انقلابی‌هااست نه جنگ ما آمریکاپرست‌ها 🇮🇷 @vatan_dooust
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍رابطه ایران با چین رابطه یک مشتری یا همتای تجاری نیست بلکه به معنای واقعی کلمه باید شریک باشیم | امروز وظیفه داریم سنگر را از رزمندگان پای لانچر تحویل بگیریم و بایستیم تا مردم را از زیر فشارهای اقتصادی بیرون بیاوریم 🔖دکتر محمدباقر قالیباف، نماینده ویژه در امور چین در نشست هم‌فکری با اتاق بازرگانی ایران: 📌در هر ائتلاف منطقه‌ای که شکل بگیرد، ایران و چین حضور خواهند داشت و من با قدرت در این مسیر حرکت می‌کنم. 📌 ما صرفاً یک مشتری یا یک همتای تجاری برای چین نیستیم، بلکه واقعا یک شریک به تمام معنا برای او هستیم. 📌با همه وجود می‌خواهم شما به من کمک کنید تا تصمیم درست بگیرم، اما بدانید که من فردی نیستیم که بدون تصمیم بمانم و تصمیم خواهم گرفت، البته من هرگز نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم و فقط می‌خواهم برای شما تسهیل‌گری کنم  هرگز دنبال این که بگویم این کار را بکن یا نکن و از من اجازه بگیر نیستم. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
وطن دوست
📍رابطه ایران با چین رابطه یک مشتری یا همتای تجاری نیست بلکه به معنای واقعی کلمه باید شریک باشیم | ام
⚠️ "سنگر رو از رزمندگان بگیریم! تا مردم رو از زیر فشارهای اقتصادی بیرون بیاریم" شما برای من تفسیر کنید این حرف قالیباف رو...... @vatan_dooust
⚠️⚠️⚠️⚠️ اندر اراجیف جناب انصاری نزدیک به قالیباف از نظر فکری ⬇️⬇️ اولا حساب مسئولان نظامی از مسئولان سیاسی (حاکم در دولت پزشکیان) جدااست. دوما افراد حاضر در دولت پزشکیان اصلا در امتداد شهدا حرکت نمی‌کنند و دقیقا خلاف جهت و درامتداد خواسته‌های تروریست‌های آمریکایی حرکت می‌کنند که رهبرانقلاب هم درپیام ۲۸ خرداد این رو بصورت غیرمستقیم بیان فرمودند و پایین این پیام میارم اون قسمت از پیام رهبرعزیزمون رو... سوما کودتاچی بودن بخشی از مسئولین سیاسی حرف عجیبی نیست و رهبرشهید این مطلب رو بیان کردند... ⬇️⬇️
وطن دوست
⚠️ "سنگر رو از رزمندگان بگیریم! تا مردم رو از زیر فشارهای اقتصادی بیرون بیاریم" شما برای من تفسیر
⚠️ تنگه هرمز رو مفت و مجانی دادند رفت چون آقای قالیباف اعتقاد داره باید سنگر رو از رزمندگان بگیریم @vatan_dooust
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد 🖼 در انتظار تحقق شروط 🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 1️⃣ خاتمه عملیات نظامی 2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران 3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز 4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی 5️⃣ لغو جامع تمامی تحریم‌ها 6️⃣ خاتمه موضوعات هسته‌ای 7️⃣ در دسترس قرار گرفتن دارایی‌های مسدود 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از علیرضا زادبر
مقدمات امام کُشی در جامعه برای قرار گرفتن یک "جامعه" در مسیر امام کُشی به عنصری به نام "ابهام" نیاز است. مردم مدام باید در فضای مبهم تنفس کنند و ابهام قدرت تشخیص حق از باطل را سخت می سازد. یکی از مقدمه چینی های مهم معاویه برای خلافت پسرش، همین "سیاست ابهام" بود . درجنگ جمل بسیاری از مردم می پرسیدند، حق با کیست؟ یک سمت علی پسرعمو و داماد پیامبر ایستاده و یک سمت عایشه همسر پیامبر! یکی از یاران میانه جنگ از حضرت خواست به او اجازه دهد جنگ را رها کند، حضرت علت را جویا شد؟ پاسخ داد: نمیدانم حق با کیست؟ . خط مشی رسانه و سیاست معاویه، تولید مدام ابهام در ذهن مردم بود. حتی در سطح عقاید دینی، اینکه باید به تقدیر الهی تمکین نمود، و خلافت یزید تقدیر الهی است!! حسین(ع) چرا با تقدیر الهی مبارزه می‌کند؟ شوریدن علیه خلیفه الهی حرام نیست؟ . "ابهام در اذهان" یکی از عناصر مهم قرار گرفتن یک جامعه در مسیر "امام کُشی" است، رسالت ابهام سازی با رسانه هاست اما سیاست و راهبرد را خواص تعیین می‌کند. نظیر این ماجرا که دستگاه معاویه شیعیان را می‌کشت، در شام بعد نماز علی(ع) را همراه با تعقیبات نماز لعن می‌کردند اما شخص معاویه در نزد عموم مردم رابطه خود با امام حسین(ع) یک رابطه عادی و حسنه نشان میداد حتی از بنی هاشم دختر برای یزید خواستگاری کرد که امام مخالفت نمود . تولید ابهام، بی پاسخ ماندن ابهام در اذهان مردم خطر است . @Politicalhistory
این متن رو بخونید استاد عزیز جناب آقاسیدپویان حسین‌پور اینو نوشتند که بعدش من یک کامنت برای این متن گذاشتم... ⬇️
🛑 چرایی رأی مثبت فرماندهان نظامی به توافق‌نامه پایان جنگ در روزهای اخیر، یکی از سوالات پر تکرار درباره توافقنامه پایان جنگ، چرایی رأی مثبت فرماندهان نظامی به این توافقنامه بود. کار حتی تا جایی پیش رفت که بعضی از صاحبان تریبون‌های مجازی، بی‌انصافی‌هایی درباره این فرماندهان شجاع و مجاهد صورت دادند.. دیروز و امروز سعی کردم پرس و جوهایی کنم تا پاسخی برای این سوال پیدا کنم. جمع‌بندی من، این است که: فرماندهان، پس از دریافت این نکته که رهبری معظم انقلاب، موافقت و اجازه‌ای مشروط و با اخذ تعهد از رییس‌جمهور داشته‌اند، در مقابل اجازه مشروط رهبری به امضای توافقنامه، تمکین کرده و رأی مثبت داده‌اند و برخلاف ادعاهای این روزها، دلیل رأی مثبت فرماندهان، ابداً عدول از اصول تعیین‌شده توسط مقام معظم ولایت نیست.‌. https://eitaa.com/joinchat/16121857C22c5256809
وطن دوست
🛑 چرایی رأی مثبت فرماندهان نظامی به توافق‌نامه پایان جنگ در روزهای اخیر، یکی از سوالات پر تکرار درب
. ⚠️ چون رهبر شرط گذاشته، فرماندهان باید رای مثبت بدن؟ ⚠️ فرماندهان نمی‌تونستند دست رهبر رو باز کنن و با دادن رای منفی، براصول تاکید کنند و ابراز مخالفت کنند با مذاکراتی که برخلاف اصول است؟ ✅️ با کفر سر میز مذاکره نشستن خصلت مومنین و متقین نیست، و فرماندهان باید با خواستِ ناکثین و مارقین و قاسطین مخالفت می‌کردند... 🔸️شما که بااین تفکر و ادبیات آشناترهستید خدا لعنت کنه کاسبان مذاکره رو که برخلاف نظر ولایت عمل کردند... انحراف از مسیر ولایت، مارو به این روز کشونده و ما باید مسیر ولایت رو احیا کنیم نه اینکه چون رهبر مجبوره با تفکر دولت جلو بره و شرط گذاشته، ماهم بیایم رای مثبت بدیم... .
ای کاش این عاشقان مذاکره رو که اسم میناب ۱۶۸ رو با خودشون یدک می‌کِشند، با همون کت و شلوارشون می‌بُردن دو روز تو مدرسه میناب جنازه‌های تیکه و پاره رو جمع می‌کردند تا بلکه یکم یواش‌تر برخلاف نظر رهبرشهید و رهبرفعلی حرکت کنند... 🇮🇷 @vatan_dooust