وَتین🇮🇷-
خودکشی لازمم واقعا کاش زودتر بگذره این چند روز.
پی ام اس چیه خداوکیلی انقدر نابود میکنه آدمو؟
وسط خیابون گریم گرفت:/
وَتین🇮🇷-
🛑🎥هم اکنون بلوار شهید صدوق 🇮🇷 @Qomonline /قمآنلاین
باز داداشم و دوستاش😂😂
وَتین🇮🇷-
🛑🎥هم اکنون بلوار شهید صدوق 🇮🇷 @Qomonline /قمآنلاین
خدایی چایی های این موکب عراقیه>>>>