هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
آریس ، چرا چیزهایی رو توی گالریت نگه میداری که اذیتت میکنه ؟
وَتین🇮🇷-
آریس ، چرا چیزهایی رو توی گالریت نگه میداری که اذیتت میکنه ؟
وای😂😂😂😂
چون احمقم.
وَتین🇮🇷-
- آره میدونم 10 ثانیه بیشتر نبود ولی نیومد احتمالا همون لحظه باگ داشت وگرنه بعدش درست شد:/ - جوابتو
چاپ دستیه دیگه ینی چی چه فرقی داره😂
مثل خط دست نویس و خط چاپی میمونه، یا مثل فرش ماشینی و دستی.
دلیل نمیشه چون پیشرفته ترش اومده دستی انجام نشه.
کلا هر چیز دستی یه حس و حال خاص تری داره انگار زنده اس.
یا به قول مهسا کاربردش اینه صبحا میره واست نون میگیره تکالیفت روهم انجام میده😂😂😂
*یه سرچ گوگل بزن چاپای دستی رو و برو ببین چجوری انجام میشه فرقشون رو میفهمی.