eitaa logo
ۅاےۅ
79 دنبال‌کننده
589 عکس
101 ویدیو
2 فایل
در میانه ی ایزدان و اهریمنان همانجا که مردم نمیدانند تورا بَد بخوانند یا بِه تو نادیده گیر و به کس نیندیش تو خود میدانی که بر هر دو فرمان میرانی بلکم تو خود آنانی ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/3013901 من @vaayoo
مشاهده در ایتا
دانلود
باورم نمی شد یه روزی ایتا بیشتر از تلگرام اعصابمو خورد کنه
بابا چتونه خب انقدر گنده کردن هم خوب نیست واقعا امید دادن اینشکلی نیست، این بیشتر ترس میندازه به دل آدم وقتی کتک میخوری گریه کنی یعنی ضعیفی، یگی اصلا هم درد نداشت بازم یعنی ضعیفی اما پررو وقتی تو روی طرف بخندی و دو تا بدتر بزنی میشی قوی حالا هی رجز بخونید
مگه چند جارو زدن؟ اکثرمون زندگیمون عادیه والا نمیگم هوای بقیه رو نداشته باشیم، نمیگم دفاعی نکنیم، حتی همون رجز هم آقا بخونید، ولی دیگه شورشو در نیارید تو رو قرآن
پروکسیامم چشم زدید تازه
عادی زندگی‌ کردن، به مثابه در خط مقدم جنگیدن. سهم من در جنگی که تویش هستیم چیست؟ در حالی که جنگ از هر زمان دیگری نزدیک‌تر به ماست. خط مقدمش خیابانهای تهران است، فرودگاه تبریز است، اتوبان قم تهران و... است. حالا می‌دانم تماشا کردن فیلم با بچه‌هایم، بیرون رفتن ، مهمانی دادن و دور هم جمع شدن، سر کار رفتن ، پارک رفتن و قدم زدن و حفظ همه کارهایی که قبل از این روتین زندگی ما بوده، جهادی است که من باید انجام بدهم. زندگی را روی روال خودش نگه داشتن یعنی «آخرش ما پیروزیم»، یعنی «به نیروهای نظامی خودمان اعتماد داریم» یعنی «من به سهم خودم اوضاع روانی جامعه را به هم نمی‌ریزم» یعنی «زخمی جنگ روانی دشمن نیستم» یعنی «حتی اگر جنگ توی شهرهای ما باشد،‌ ما جنگ‌زده نیستیم» من فکر می‌کنم نگه داشتن زندگی روی چرخ عادی‌اش، هم به نیروهای نظامی قدرت و پشت‌گرمی بیشتری می‌دهد هم دشمن به داخل نفوذ کرده را ناامید می‌کند.
ناراحت نشید اگه از چنلاتون لفت دادم اعصابم نمیکشه یسری پیامارو بخونم و به نظرم درست هم نیست انتشار دادنشون واقعا
تازه
پروکسیمم وصل شد
دیگه نمیشناسمتون
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بنده خدا دو طرف خونه مارو دارن میسازن صدای موشک واسه من یه شوخیه
هدایت شده از وی
📪 پیام جدید https://eitaa.com/vay_oo/4287 مگه قمم صدای موشک میاد؟