eitaa logo
ۅاےۅ
79 دنبال‌کننده
588 عکس
101 ویدیو
2 فایل
در میانه ی ایزدان و اهریمنان همانجا که مردم نمیدانند تورا بَد بخوانند یا بِه تو نادیده گیر و به کس نیندیش تو خود میدانی که بر هر دو فرمان میرانی بلکم تو خود آنانی ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/3013901 من @vaayoo
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از هیآم¹²⁸☘️🏴
[بیییب؛بیییب📞] سلام!هیام صحبت میکنه.صدای من و دارید؟من اینجام با اولین تقدیمی:> محتوای تقدیمی چیه؟خب راستش نمیدونم!به من گفتن محرمانه هست و پاکت های نامه رو نباید باز نکنم وگرنه دستگیر میشم✉️! فقط در همین حد میتونم توضیح بدم من نویسنده نامه ها نیستم نامه از طرف فرد دیگه‌ای هست و من تحویل میدم! برای گرفتن نامه تا فردا صبح وقت دارید که آدرس خونه هاتون و بدید. هر لحظه ممکنه این پیام قطع بشه این صندوقچه📮 برای فرستادن آدرس خونه‌هاتون به من ه_[بیب بیب بیب بیب،پایان تماس!]
هدایت شده از Here
کاش الان یکی از اون ۳۰تا بازیکن والیبال تیم‌ملی (مردان) بودم که داشتم برای لیگ‌ملت‌ها تمرین می‌کردم و آماده می‌شدم.
هدایت شده از هیآم¹²⁸☘️🏴
گیرنده:وایو بانو💘 دختر عزیزم،سلام.دلتنگت هستم،از آخرین دیدارمان چقدر میگذر؟شما هم دلتنگ من هستی؟بیا و از این دلتنگیت برایم بگو،بگو و من در اغوشت بکشم.دور نشوی از من،دور نشوی از بارگاه من،دور نشوی از روضه های ما.هرچه شما را از ما دور می‌کند بگذارید برای اهل دنیا،شما اهالی دنیا نیستید،شما اهالی بهشت‌الرضا هستید.دلتنگ صدای السلام علیک یا علی‌ابن‌موسی‌الرضا شما هستیم،همین حالا دستت را روی قلب بگذار و سلام بده،جواب سلامم را شنیدی؟ سخنی از من به یادگار داشته باش:کمال دین، [پذیرفتن] ولایت ما و برائت جستن از دشمن ماست. "نامه رو دریافت کردی؟امیدوارم حالت و خوب کرده باشه،از شما کنار حرم امام رضا جانمون نام برده شد و این و میتونی یه نشونه از امام رئوف و پروردگارش در نظر بگیری♡ اگه ازش دور شدی دستش و بگیر مطمئنم دلتنگته و این نامه واسه نشون دادن دلتنگیش بوده:)! عاقبت بخیر بشی💗" [آه راجب عکس یه توضیح بدم،در تلاش بودم متفاوت باشه مجبور شدم عکسی که گرفتم وقتی داشتن بغل دستم روضه میخوندن و بزارم،ان‌شاءالله تجربه کنی😭]
ۅاےۅ
وای
فقط میتونم بگم وای
بدون شک بهترین تقدیمی که گرفتم
ۅاےۅ
وای بعد خوندن توضیحت در مورد عکسه حتی بهترم شد
خوشحالم که دوستش داشتییییییی😭😭😭😭😭😭😭✨️✨️✨️✨️💘💘💘🧚🏻‍♀️ هیام_
https://eitaa.com/vay_oo/5546 میطتشنسجسثت خداروشکر،گفتم خدایا ناراحت نشه یهو این و گذاشتم واسش😭