eitaa logo
ۅاےۅ
79 دنبال‌کننده
589 عکس
101 ویدیو
2 فایل
در میانه ی ایزدان و اهریمنان همانجا که مردم نمیدانند تورا بَد بخوانند یا بِه تو نادیده گیر و به کس نیندیش تو خود میدانی که بر هر دو فرمان میرانی بلکم تو خود آنانی ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/3013901 من @vaayoo
مشاهده در ایتا
دانلود
ۅاےۅ
منم همینطور دختر منم همینطور
هدایت شده از اتاقک‌سیگار؛
درووووود بر اهالی ایتا. این پاکت سیگار رو دست به دست بچرخونید تا به همه برسه. از توش، نفری یه سیگار بردارید و روش لینک کانالتون و اگه کانال ندارید آیدی اکانتتون رو بنویسید. سیگار رو به اینجا پست کنید تا من روی هر نخ، بنویسم که اگه عبارتی بودید نوشته شده بر سیگار چه کلمه‌ای میشدید و چه کسی اون سیگار رو میکشید. بعد هم دوتا نوار کاست آهنگ بهش وصل کنم؛ یکی از بیلی آیلیش و یکی از آدو و بعد اینها رو توی اتاقک‌سیگار به دست صاحبش برسونم. اجزای تشکیل دهنده این سیگارها
ۅاےۅ
چونکه مارلبرو بود
https://eitaa.com/vay_oo/5563 داشتم میگفتم این تنها چیزی بود که انلاک نشده بود دیدم نه میتونست تایلندم بره
ولی لاغر شده😔😂😂
هدایت شده از اتاقک‌سیگار؛
بر روی سیگار وجودت، عبارت "گل‌های خشکیده" نقش بسته و مشاورت آن را میکشد وقتی که دیگر پیش او نمیروی. برای؛ @vay_oo
ممنانم(:
اون موردی که نمیتونم بگم چی با چیزی که فکر میکردم خیلی فرق داشت وقتی میگم چیزی که فکر میکردم منظورم قبل از تجربش نیستا، منظورم همین چندروز پیش یا حتی همین چند ساعت پیشه همین الان که دارم اینو مینویسمم احتمالا یک عالمه تصور غلط از آیندش دارم که بعدا میفهمم ولی یه چیزاییش هست که خیلی خوبه، انقدر خوب که دلیلم شده واسه ادامه زندگیم، چیزایی که اصلا فکرشو نمیکردم انقدر خوب باشه یه چیزاییشم هست که اصلا خوب نیست، ولی بازم دلیلیه واسه ادامه زندگیم، چیزایی که اصلا فکرشو نمیکردم باشه! درکل خوبه، راضی‌ام؟ نمیدونم حقیقتا که راضیم یا نه، ولی اینو میتونم بگم که قطعا پشیمون نیستم.