امشب عاشوراست و من چه کاری قراره بکنم؟
آفرین فقط گریه
حتی نمیشه گفت غم امام حسینو دارم میخورم، چون با اون غم نباید گریه کرد باید مرد!
فقط قراره دو تا قطره اشک بریزم و دوباره تن لشمو جمع کنم برگردم زندگی عنیمو ادامه بدم
امام حسینم گیر افتاده بین ما
لطفا اگه میخواین در مورد این پیامام نظر مخالف بدین، نصیحتم کنین و یا فحشم بدین کلا اظهار نظر نکنین اصلا تمایلی به شنیدنش ندارم
هدایت شده از موکب هنر و رسانه
یا لثارات الحُسین (ع)
▪️مراسم عزاداری هیئت هنر و رسانه
🔸از شنبه ۶ تیر، به مدت ۳ شب
🔸بلافاصله بعد از نماز عشاء
سخنران:
✅حجتالاسلام حسین مهدیزاده
مداح:
✅محمدجواد احمدی
📍قم، بلوار غدیر، کوچه ۱۰
▫️مجتمع آموزشی تربیتی هدایت
✊از ساعت ۲۲:۳۰ حضور در تجمعات مردمی خیابان
🔻انا علی العهد
🔸موکب هنر و رسانه
🔸مرجع دریافت و دانلود آثار گرافیکی و محتوای تبیینی و نقطه زن
https://eitaa.com/joinchat/2614755517Cf998055202
https://eitaa.com/vay_oo/5605
حمیده این پیامهات رو فور زده بود، خوندمشون و دیدم چقدر حق میگی. قبلا چنلت نیومدم و خودتم اصلا نمیشناسم ولی این حرفا رو دل ِ منم بود. مخصوصا اینکه بازم برمیگردیم به زندگی نکبت قبلیمون و غرق میشیم تو روزمرگی...
امیدوارم حالت بهتر بشه دخی^^
#ناشناس
ۅاےۅ
https://eitaa.com/vay_oo/5605 حمیده این پیامهات رو فور زده بود، خوندمشون و دیدم چقدر حق میگی. قبلا
عشقی (:
فکر نمیکردم حرف دل بقیه هم باشه حقیقتش
بیشتر دلم سوخت وقتی فهمیدم اینهمه آدمیم که خسته ایم از این وضع ولی هیچکاری از دستمون برنمیاد
ۅاےۅ
https://eitaa.com/vay_oo/5605 حمیده این پیامهات رو فور زده بود، خوندمشون و دیدم چقدر حق میگی. قبلا
حال هممون بهتر بشه ایشالا🤍